سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

بندرخرمشهر در شاخص تثبیت درآمد در بنادر کشور مقام سوم را داراست

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر:

بندرخرمشهر در شاخص تثبیت درآمد در بنادر کشور مقام سوم را داراست

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: موضوع تثبیت درآمد بعنوان یکی از شاخص‌های اصلی سازمان بنادر و دریانوردی محسوب می‌شود که بندرخرمشهر دارنده مقام سوم این شاخص در بنادر کشور است.

خبرگزاری فارس: بندرخرمشهر در شاخص تثبیت درآمد در بنادر کشور مقام سوم را داراست                

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، در ششمین همایش دستاوردهای علمی پژوهشی بندرخرمشهر با حضور حسن‌زاده مدیر کل مرکز بررسی‌ها و مطالعات راهبردی سازمان بنادر و دریانوردی، صدری‌نسب رئیس دانشکده علوم و فنون دریایی خرمشهر و هیئت همراه، مدیران و کارکنان بندرخرمشهر در سالن آمفی تئا‌تر برگزار شد.
در ابتدای این همایش، کارگاه آموزشی با مباحثی در خصوص یادگیری و مدیریت دانش توسط محمود کریمی برگزار شد.
در ادامه، دبیر همایش به ارائه گزارشی از پروژه‌های مطالعاتی انجام شده، در دست اقدام و پروژه‌های مطالعاتی آینده بندرخرمشهر پرداخت.
پس از آن، مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر ضمن خیرمقدم به میهمانان طی سخنانی به آیاتی از قرآن در خصوص تأکید بر علم و دانش اشاره کرد و افزود: این همایش به منظور ارائه دستاورد‌ها و یافته‌های پژوهشی کارکنان بندرخرمشهر برگزار می‌شود.
عادل دریس با اشاره به اینکه بندرخرمشهر با دو چالش وجود مغروقه‌ها در آب‌های اروند و کارون و بحث لایروبی اروندرود مواجه است افزود: عملکرد بندرخرمشهر در زمینه شناورسازی مغروقه‌ها با وجود حمایت‌های سازمان بنادر و دریانوردی مطلوب بوده است، اما در زمینه موضوع لایروبی اروندرود با توجه به اینکه طرف عراقی به وظایف خود عمل نمی‌کند، به منظور بیشتر اهمیت یافتن موضوع می‌بایست تحقیقات علمی بیشتری صورت گیرد.
وی ادامه داد: بندرخرمشهر همواره سعی دارد تا در مسیر نقشه جامع علمی کشور گام بردارد.
در ادامه گزارشی از عملکرد پژوهشی بندرخرمشهر طی یک سال گذشته توسط یکی از کارکنان واحد مطالعات و تحقیقات بندرخرمشهر ارائه شد.
بر اساس این گزارش، در مجموع طی یک سال گذشته 187 مقاله توسط کارکنان بندرخرمشهر تولید شده که در مقایسه با مدت مشابه خود، رشد 300 درصدی را نشان می‌دهد.
پخش کلیپ عملکرد پژوهشی واحد مطالعات اداره کل، تقدیر از پژوهشگران بر‌تر و برندگان مسابقه کتابخوانی از دیگر برنامه‌های این همایش بود.
در حاشیه این همایش، مراسم رونمایی از کتابی با عنوان «سرمایه اجتماعی ضرورتی است برای توانمندسازی منابع انسانی سازمان» که توسط ناجی رئوفی مرام، یکی از کارکنان بندرخرمشهر تألیف شده نیز برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد