سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

اردوی تیم‌های ملی فوتسال و فوتبال بانوان زیر 14 سال برگزار خواهد شد که در لیست دعوت شدگان، نام چند خوزستانی نیز به چشم می‌‌خورد.

 فاطمه دغاغله، سرپرست نایب‌رییسی بانوان هیات فوتبال استان در گفتوگو باخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: بهارک پورنگی‌،‌ سحر رمضانی،‌ زهرا خلیلی، سحر ململی، پریوش خلیلی، عصمت داودی‌کیا، فرشته خسروی و راحله رفیعی به اردوی تیم‌ملی فوتسال بانوان دعوت شدند.وی افزود:‌ این اردو دوم تا پنجم بهمن‌ماه زیر نظر فروزان سلیمانی مربی خوزستانی تیم‌ملی در تهران برگزار می‌شود.سرپرست نایب‌رییسی بانوان هیات فوتبال خوزستان عنوان‌کرد:‌ اردوی تیم‌ملی فوتبال زیر 14 سال نیز سوم تا هفتم بهمن‌ماه در تهران برگزار خواهد شد که رقیه جلالی‌نسب و سارا سبزعلی در این اردو شرکت می‌کنند.وی بیان کرد: تیم‌ملی فوتبال ایران خود را برای شرکت در رقابت‌های آسیایی آماده می‌کند.

پیکارهای قهرمان قهرمانان کاراته کشور و انتخابی مسابقات جهانی ژاپن به میزبانی خوزستان برگزار میشود.

 

علی میرزاافشار، مسوول سبک سوکیوکوشین هیات کاراته استان در گفتوگو باخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: این رقابتها در دو بخش آقایان و بانوان و در ردههای سنی جوانان و بزرگسالان به انجام خواهد رسید. 

وی افزود: رقابتهای بخش بانوان پانزدهم بهمن ماه به میزبانی ماهشهر و رقابتهای بخش آقایان شانزدهم بهمنماه در خرمشهر برگزار خواهد شد. در این پیکارها کاراتهکاهایی از نزدیک به 18 استان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.  مسوول سبک سوکیوکوشین هیات کاراته خوزستان ادامه داد: این پیکارها در دو بخش کاتای انفرادی و تیمی و کومیته برگزار میشود. وی خاطرنشان کرد: نفرات نخست هر یک از وزنها به مسابقات جهانی شیزوکای ژاپن که مهرماه سال آینده برگزار خواهد شد، اعزام میشوند.

برای نخستین بار یک دوره کلاس مربیگری درجه یک هندبال در خوزستان برگزار میشود.

ناصر قاسمی، رییس هیات هندبال استان در گفتوگو باخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: این کلاس از پنجشنبه (یکم بهمنماه) تا سهشنبه (ششم بهمنماه) به میزبانی اهواز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این کلاس شش روزه مربیانی از سراسر استان شرکت خواهند کرد، افزود: نفراتی از استانهای تهران، فارس، زنجان، آذربایجان غربی و مرکزی نیز در این دوره حضور خواهند داشت.

 رییس هیات هندبال خوزستان با اشاره به مدرسان این دوره مربیگری، گفت: سه مدرس از فدراسیون، تدریس این دوره را برعهده خواهند داشت؛ ناصر سلیمی، تیمور درزابی و عزتالله رزمگر مدرسان دوره هستند. همچنین شرکت خانم ها در این کلاس آزاد است.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برپایی این کلاس مربیگری، ارتقا مربیان درجه دو به درجه یک است و افرادی میتوانند در این کلاس شرکت کنند که حداقل سه سال از دریافت کارت مربیگری درجه دو آنها گذشته باشد.

رقابت های قهرمانی کیک‌بوکسینگ WAKO خوزستان در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، مسابقات هر دو بخش آقایان و بانوان روز جمعه و به ترتیب در اهواز و آبادان انجام می شود.

رزمی کاران آقا در رده های سنی جوانان و بزرگسالان بخش مبارزه با یکدیگر دیدار خواهند کرد. 

پیش بینی می شود، 100 کیک‌بوکسینگ‌کار از شهرستان های اهواز، بهبهان، دزفول، شادگان، ماهشهر، شوشتر، شوش و سوسنگرد با یکدیگر به مبارزه بپردازند. 

پیکارهای بخش بانوان نیز در رده های سنی جوانان و بزرگسالان بخش مبارزه و رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بخش هنرهای فردی برگزار خواهد شد.

شش خوزستانی در مسابقات انتخابی تیم‌ملی موی تای به مصاف حریفان خود می روند.

 

 علی آغاجاری، دبیر هیات ورزش های رزمی استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: این پیکارها یکم و دوم بهمن ماه به میزبانی تهران برگزار می شود.

 وی بیان کرد: حمید عبداللهی، یاسر پرمهر، مجتبی زرعیان، طارق سیاحی، هاشم حاجی زاده و عدنان امیری در این مسابقات به ترتیب در اوزان 45-، 48-،51-، 71-، 75-، 91- کیلوگرم با حریفان خود رقابت می کنند.

دبیر هیات ورزش های رزمی خوزستان گفت: رزمی کاران استان در شرایط خوبی به سر می برند و امیدواریم که حداقل دو رزمی کار از شش ورزشکار اعزامی استان به این مسابقات، موفق به کسب مدال شود.

 وی بیان کرد: تیم ملی ایران خود را برای شرکت در مسابقات آسیایی ساحلی ویتنام که از پنجم مهرماه آغاز خواهد شد، آماده می کند و این امید را داریم که یک خوزستانی در ترکیب نهایی تیم ملی قرار بگیرد.

در هفته چهاردهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور،نفت نوین آبادان حریف خود را در هم کوبید و فولاد«ب» اهواز در خانه از میهمان خود شکست خورد.              

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، تیم فوتبال نفت نوین آبادان موفق شد با نتیجه جهار بر صفر بر نسل ابو مسلم مشهد غلبه کند.

این دیدار در چارچوب هفته چهاردهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور از ساعت 14 و 15 دقیقه آغاز شد که شاگردان احمد پارو موفق شدند در دقایق 20، 50 ، 60 و 74 توسط محمد جودکی، محمد سرافراز(دوگل) و رحیم آلبوغبیش قاطعانه بر حریف خود چیره شوند.

نفت نوین آبادان با این پیروزی 23 امتیازی شد و به رده دوم جدول رده‌بندی مسابقات در گروه سوم صعود کرد.

تیم فولاد «ب» اهواز نیز امروز در خانه میزبان توسعه کیش بود که با یک گل از حریف خود شکست خورد، فولادی‌ها با این شکست در رده پنجم گروه چهار مسابقات باقی ماندند.

در همین چارچوب، روز گذشته تیم فوتبال نفت امیدیه در خانه به مصاف کاسپین قزوین رفته بود که با یک گل مغلوب میهمان خود شد و به رده چهارم جدول سقوط کرد.

در دیگر دیدار نمایندگان استان خوزستان روز گذشته شهرداری ماهشهر در تبریز موفق شد شهرداری این شهر را با نتیجه سه بر دو مغلوب کند، ماهشهری ها با این پیروزی به رده دوم جدول گروه دوم صعود کردند.

همچنین کارون اهواز نیز در خانه مقابل پرسپولیس گناوه به میدان رفت که این دیدار در پایان با حساب یک بر یک مساوی خاتمه یافت.

دیدار دو تیم پتروکیان شوشتر و تربیت یزد نیز به دلیل عدم حضور تیم یزدی برگزار نشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد