سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تخریب در کمین ساخت و سازهای غیرمجاز دزفول

  

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول ؛ با افرادی که اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز در باغ های مرکبات می کنند برخورد قانونی خواهد شد.
به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،احمد قهرمانی گفت : افرادی که اقدام به ساخت و ساز در زمین های کشاورزی و باغ های مرکبات کرده اند تحت پیگرد قضایی قرار گرفته و ساخت و ساز آنها نیز تخریب می شود.

قهرمانی با اشاره به تخریب چند ساختمان در باغ های دزفول افزود:روند تخریب سایر سازه های غیر مجاز همچنان با حکم قضایی ادامه دارد.

وی اظهار داشت:85 طرح ساخت و ساز غیرمجاز در باغ های دزفول شناسایی شده و در انتظار صدور حکم تخریب می باشند که پس از بررسی حکم صادر و نسبت به تخریب آنها اقدام خواهد شد.

رییس امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی دزفول بیان کرد:ساخت هرگونه بنا بدون رعایت قوانین و مقرارت مربوطه در باغ و اراضی کشاورزی به هر نحو ممنوع بوده و با متخلفان برخورد می شود.

احمدی سیاهپوش گفت:برای ساخت هرگونه سازه در باغ های دزفول سه شرط سند ثبتی ، عمر بالای سه سال باغ و وسعت بالای نیم هکتار ضروری است ضمن اینکه فرد متقاضی باید تقاضای ساخت و ساز را به کمیسیون تبصره یک ارایه نماید.

با استقبال گردشگران از باغ های شهرستان دزفول در سالهای اخیر تفکیک باغ های مرکبات به قطعات کوچک و فروش آنها رونق گرفته است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد