سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از اهواز

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اهواز:

آتش‌سوزی انبار پلاستیک موجب حریق در تعمیرگاه خودرو شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اهواز گفت: آتش‌سوزی در یک انبار ظرف پلاستیکی باعث شد تا تعمیرگاه خودرو در پشت آن محل دچار حریق شود.

خبرگزاری فارس: آتش‌سوزی انبار پلاستیک موجب حریق در تعمیرگاه خودرو شد                

امیر نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: بامداد پنجشنبه در تماسی که با سامانه 125 گرفته شد از آتش‌سوزی صورت گرفته در انبار ظروف پلاستیکی در محل ترمینال قدیم آبادان خبر داده شد. 

وی در تشریح چگونگی این حادثه ادامه داد: پرسنل آتش‌نشانی نیز به‌سرعت در قالب تیم‌های عملیاتی متشکل از پنج خودرو آتش‌نشانی از نزدیک‌ترین ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند. 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اهواز در عنوان دلایل وقوع این آتش‌سوزی عنوان کرد: در این آتش‌سوزی به دلیل وجود مواد سریع الاشتعال بخش قابل‌توجهی از موجودی انبار طعمه آتش شد. 

نجفی افزود: حریق به وجود آمده به ساختمان پشت انبار که تعمیرگاه خودرو بود سرایت کرد و موجب سوختن جزئی خودروی پراید پارک شده در محل وقوع حادثه شد.

این مسئول تأکید کرد: آتش‌نشانان از دو جبهه وارد عمل شده و با کنترل شرایط از سرایت و گسترش آتش جلوگیری کردند و خوشبختانه این حادثه مصدوم یا تلفات جانی در برنداشته و خسارات فقط متوجه اجناس درون انبار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بامداد پنجشنبه آتش‌سوزی در اهواز موجب حریق در انبار و یک تعمیرگاه خودرو در نزدیکی ترمینال سابق آبادان اتفاق افتاد که با حضور به‌موقع مأموران آتش‌نشانی این حریق مهار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد