سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

عبدالرضا سلیمانی زاده دار فانی را وداع گفت

مراسم (مردانه) یادبود نویسنده فقید جنوبی استاد زنده یاد "عبدالرضا سلیمانی راد" پنجشنبه (امروز 24 دی ماه ) از ساعت 18.30 شب تا 20.30 جهت قرایت فاتحه و پس از آن دعای کمیل برگزار می گردد.حضور شما باعث شادی روح آن مرحوم خواهد بود. مکان : اهواز . باهنر. منطقه 6. خیابان آموزگار 2. پلاک 11. منزل امید حلالی

امید حلالی : انا لله و انا الیه راجعون خوزستان یکی از راویان صادق و دردمندش را از دست داد. وفات همکار نویسنده استاد "عبدالرضا سلیمانی زاده" را به اطلاع رسانده و تسلیت عرض می کنیم.

سلیمانی غریبانه و با تنی رنجور از دنیای دون از خاک به افلاک پر کشید و کوله بار چند دهه محنت را بر زمین گذاشت.

اصالتا اهل دشت بزرگ بودند. صدها مطلب درباره خوزستان در سال های همکاری با روزنامه فرهنگ جنوب نوشتند. و 5 عنوان کتاب منتشر کردند. شاغل در نفت کارون. دو ماه مانده به بازنشستگی به بیمارستان افتاد در اثر عفونت ریه. بعد به دنبال خانواده به شیراز و غربت رفت و دنباله بیماری و سیر ناتمام درمان سرطان گسترده در بدن و دیروز مرگ در غربت و امروز خاکسپاری در قطعه هنرمندان شیراز . خدایش بیامرزد.


محمدمالی : سلیمانی انعکاس جنوب در ساحت کلمات بود. گرم، مهربان، صادق و آزاد و رها.

دلم برای خوبی هایش تنگ می شود، خبر را که شنیدم غصه ام گرفت، آخر وقتی وارد میان سالی می شوی، دلت کوچکتر و غصه هایت بزرگ تر می شوند.

آخرین دیدارمان را به خاطر می آورم که پیش از اینکه به سخن بیایم و چیزی بگویم از تلخی های روزگار گفت، از اینکه باید صبوری کرد، از اینکه باید گذشت، سپیدی موی و سبیل مردانه اش را حالا به خاطر می آورم، گویی یک جایی نشسته و با همان لبخند شیرین همیشگی اش برایم دعا می کند.

به بچه های فرهنگ تسلیت می گویم، امید، علیرضا، هادی، مهدی، میثم، مصطفی و نیک. سلیمانی انگار پدر فرهنگ بود، نگران همه، دلسوز همه، و همچنان مشتاق خواندن و آموختن.
او را سرطان از پای در نیاورد، با فزونی گرفتن ریزگردها نفسش به شماره افتاده بود این اواخر. جایش سبز، روحش شاد.

عبدالرحمن نیکسرشت:  در رثای همکار نویسنده ام عبدالرضا سلیمانی

{ مست قلم دوست}

سیب به هنگامه ی گونه های تو
حیف از  گاز گرفتن به وسوسه ی آن رجیم لعنتی است
مقهور شلال آبشار گیسوان تو می شود
چشمان شاعر تغزل سرای من
اکنون چه  شعری سراید
جقجقه ی کودکی های دلم
ای دو جمله تکلمه 
بر هجران قصه های من{ نیک}

بدین وسیله به اطلاع دوستان و آشنایان و جامعه فرهنگی می رساند مراسم (مردانه) یادبود نویسنده فقید جنوبی استاد زنده یاد "عبدالرضا سلیمانی راد" پنجشنبه (امروز 24 دی ماه ) از ساعت 18.30 شب تا 20.30 جهت قرایت فاتحه و پس از آن دعای کمیل برگزار می گردد.حضور شما باعث شادی روح آن مرحوم خواهد بود. مکان : اهواز . باهنر. منطقه 6. خیابان آموزگار 2. پلاک 11.  منزل امید حلالی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد