سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار بورس استان

بورس اوراق بهادار در معاملات امروز، 22 دی‌ماه مانند روز گذشته مثبت شد و روند صعودی خود را از سر گرفت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، شاخص کل بورس اوراق بهادار امروز، به 62 هزار و 840 واحد رسید که نسبت به روز گذشته 51 واحد افزایش داشته است. این در حالی است که این شاخص روز گذشته نیز رشد 300 واحدی را برای دومین بار در روزهای اخیر تجربه کرد.

انتشار خبرهایی مبنی بر نزدیک شدن به زمان اجرای برجام و برداشته شدن تحریم‌های سوئیفت همچنان یکی از اصلی‌ترین عامل رونق دوباره بورس و افزایش قیمت‌ها است که موجب خوش‌بینی و ورود محسوس نقدینگی به بورس شده است.

در معاملات روز گذشته، 21 دی‌ماه در بورس منطقه‌ای خوزستان چهار میلیون و 520 هزار سهم به ارزش بیش از 11 میلیارد و 421 میلیون ریال معامله شده‌است. از این میزان 75 درصد مربوط به خرید سهام و 25 درصد مربوط به فروش سهام بوده که توسط 10 ایستگاه معاملاتی صورت گرفته و 12 کد سهامداری در روز معاملاتی گذشته ایجاد شده است. همچنین در این روز از کل معاملات انجام شده در تالار بورس منطقه‌ای خوزستان سهام شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی، کارخانجات صنعتی آزمایش و شرکت تاید واتر خاورمیانه به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص داده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد