سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

رئیس فوریت‌های پزشکی رامهرمز خبر داد

7 کشته و زخمی در تصادف حومه رامهرمز

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی رامهرمز از کشته و زخمی شدن هفت نفر در تصادف حومه این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: 7 کشته و زخمی در تصادف حومه رامهرمز                

حسین رستمی لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار داشت: پیش از ظهر امروز وقوع یک فقره تصادف بین یک دستگاه تریلی و یک دستگاه پراید در کیلومتر 35 محور رامهرمز به بهبهان، باعث کشته شدن دو نفر و مصدوم شدن پنج نفر شد.

وی ادامه داد: یکی از مصدومان حادثه از امدادگران هلال احمر به نام عیسی عبدی‌نسب بود که بر اثر پارگی طحال ابتدا به اتاق عمل بیمارستان مادر منتقل شد که توسط پزشک جراح اقدامات اولیه پزشکی و کنترل خونریزی انجام و برای ادامه درمان توسط یک دستگاه بالگرد هلال احمر اعزامی از اهواز به بیمارستان گلستان منتقل شد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی رامهرمز عنوان کرد: برخورد آمبولانس هلال احمر که برای امدادرسانی رفته بود با خودروهای تصادفی، منجر به زخمی شدن دو نفر از امدادگران هلال احمر به نام‌های عیسی عبدی‌نسب و نوید نظری شد.

وی افزود: مصدومان و فوتی‌های حادثه توسط چهار دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی رامهرمز به بیمارستان مادر این شهر منتقل شدند که پس از مداوای اولیه پزشکی توسط دو دستگاه بالگرد هلال احمر و فوریت‌های پزشکی استان و دو دستگاه آمبولانس به اهواز اعزام شدند.

رستمی همچنین گفت: سایر مجروحان حادثه عبارت از غلام عباس رحمانی، شبنم موالات و زبیده توام و کشته‌های حادثه عبدالله موالات 50 ساله و علی مشکور 29 ساله بودند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی رامهرمز در پایان از همکاری سریع نیروی انتظامی در برقراری نظم و اعزام به موقع دو دستگاه بالگرد از استان برای اعزام مجروحین و تلاش کادر درمان بیمارستان مادر رامهرمز و فوریت‌های پزشکی این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد