سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

کشف و انهدام باند سارقان خودرو در اندیمشک

فرمانده انتظامی اندیمشک از کشف و انهدام باند سارقان خودرو در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: کشف و انهدام باند سارقان خودرو در اندیمشک                

اکبر کروندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: با تلاش مأموران پلیس آگاهی و پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان اندیمشک باند سارقان خودرو در این شهرستان کشف و متلاشی شد.

وی افزود: به دنبال اعلام یک فقره سرقت خودرو به پلیس 110 و با برپایی تورهای ایست و بازرسی خودرو سرقت شده به همراه یکی از سارقین در یکی از مناطق شهری در تور مأموران انتظامی گرفتار و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی اندیمشک اضافه کرد: بعد از اعترافات این متهم و با انجام کارهای پلیسی دو نفر دیگر از اعضای این باند در مخفیگاه خود دستگیر و از آنان دو خودروی پژو و پراید سرقتی کشف و ضبط شد.

کروندی خاطر نشان کرد: اعضای این باند همچنین به چندین فقره سرقت وسایل و لوازم درون خودرو نیز اعتراف کردند.

وی یادآور شد: تلاش برای دستگیری سایر اعضای این باند از سوی پلیس ادامه دارد.

این مقام مسئول با تأکید بر رعایت مسائل ایمنی از سوی شهروندان، تصریح کرد: پیشگیری از وقوع سرقت خودرو نیازمند مراقبت و هوشیاری شهروندان و مالکان وسایل نقلیه است.

وی در ادامه افزود: پلیس با افزایش گشت‌های تأمینی و کنترلی خود جدیت ویژه‌ای برای اجرای طرح مقابله با سرقت خودرو در دستور کار دارد.

فرمانده انتظامی اندیمشک در پایان بیان کرد: : پلیس با شماره تلفن 110 آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی و همکاری مردم در زمینه برخورد با مخلان نظم و امنیت جامعه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد