سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از حوزه پدافند غیر عامل

رئیس پدافند غیرعامل خوزستان:
هرگونه مصون‌سازی حوزه انرژی در کشور از خوزستان آغاز می‌شود

رئیس پدافند غیرعامل خوزستان گفت: به دلیل اینکه خوزستان پایتخت انرژی کشور است اگر قرار است اتفاقی جهت مصون‌سازی حوزه انرژی در کشور بیفتد ابتدا از خوزستان آغاز خواهد شد.

خبرگزاری فارس: هرگونه مصون‌سازی حوزه انرژی در کشور از خوزستان آغاز می‌شود                

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد حری پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه همایش ملی مدیریت تامین پایدار و امینت انرژی با رویکرد پدافند غیرعامل در سخنانی اظهار کرد: این همایش دو روزه حاصل تلاش مجموعه‌هایی در خوزستان و مرکز است که با برگزاری همایش ابتدا از سوی استان ما به پدافند غیرعامل کشور پیشنهاد و با آن موافقت شد. 
وی در ادامه افزود: مقدمات برگزاری همایش از چند ماه گذشته در استان انجام شده که در این زمینه مجموعه‌های مختلفی از جمله دانشگاه‌های امام حسین، مالک اشتر، فارابی و سایر مراکز علمی دیگر همکاری کردند.

وی ادامه داد: کمیته علمی همایش از اساتید مجرب این دانشگاه‌ها تشکیل شده و فعالیت خود را از سه ماه گذشته آغاز کرد. 
رئیس پدافند غیرعامل خوزستان با بیان اینکه این همایش در یازده محور برنامه‌ریزی شد گفت: در مرداد و مهر ماه طی دو فراخوان 284 مقاله کامل و 239 چکیده مقاله به دبیرخانه همایش رسید که پس از سه نوبت داوری حضوری و آنلاین 35 مقاله به صورت شفاهی پذیرفته و 59 مقاله برای پوستر انتخاب شده و سطح کیفی این مقالات متنوع بود. 
حری خاطر نشان کرد: ماحصل این همایش دو روزه در سطح کشور کم نظیر بود به طوری که پرداختن به پدافند غیرعامل به صورت تخصصی از منظر انرژی در هیچ جای دیگر اتفاق نیفتاده بود.

وی اضافه کرد: هدف از برگزاری همایش پدافند غیرعامل با موضوع انرژی، تولید دانش بود تا مجموعه دانشگاهیان را با این موضع گره بزنیم. 
وی اظهار کرد: موضوع انرژی در خوزستان خیلی مهم است زیرا استان ما در تامین امنیت کشور نقش اساسی را ایفا می‌کند.

رئیس پدافند غیرعامل خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه خوزستان پایتخت انرژی کشور است همایش مدیریت تامین پایدار و امنیت انرژی با رویکرد پدافند غیرعامل در آن برگزار شد و قطعا اگر قرار باشد اتفاقی جهت مصون‌سازی حوزه انرژی در کشور بیفتد ابتدا از خوزستان اجرایی خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد