سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی استان

ورزشکاران خوزستانی در رقابت‌های قهرمانی جودو کم‌بینایان و نابینایان کشور شرکت می‌کنند.

فرزانه ظریف، دبیر هیات ورزش‌های کم‌بینایان و نابینایان استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: این مسابقات سوم دی‌ماه در تهران برگزار می‌شود و شش جودو کار از استان در آن حضور پیدا می‌کنند. 

وی بیان‌کرد: جمال محسنی، روح‌الله چهار مورانی، محمدعلی شنانی، محمد جعفری، پیمان طاهری و علی خلیدی به ترتیب در اوزان 60- ، 66-، 81-، 90-، 100- و 100+ کیلوگرم در این مسابقات با حریفان خود رقابت می‌کنند. مهرافشار و اگیدر نیز به ترتیب به عنوان مربی و سرپرست، تیم استان را در این پیکارها همراهی می‌کنند. دبیر هیات ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان خوزستان گفت: تیم استان از آمادگی خوبی برای شرکت در این مسابقات برخوردار است. برای آمادگی تیم اردو برگزار کردیم و جودوکاران استان تمرینات خوبی داشتند.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری گفت: مصمم هستیم که مانند دیدارهای گذشته با ارائه یک بازی هجومی و هماهنگ، با گرفتن امتیاز از دبیری دست پر از تبریز برگردیم. محسن حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در خصوص دیدار پیش روی تیمش برابر دبیری تبریز، اظهارکرد: بازی با تیمی که چندین هفته‌ی بدون شکست را پشت سر گذاشته است و بازیکنانش از نظر روحی در شرایط خوبی قرار دارند و همچنین از حمایت تماشاگرانش برخوردار است، قطعا سخت خواهد بود. وی خاطرنشان‌کرد: مدیریت خوب برادران دبیری که علاقه‌مند به فوتسال و کاربلد هستند و حمایت مناسبی که آن‌ها از تیم و کادرفنی دارند از دلایل نتایج خوب دبیری است. سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری گفت: ما هم تیمی هستیم که در تمام بازی‌های گذشته، فوتسال زیبا و تاکتیکی‌ای در برابر حریفان ارائه داده‌ایم. بازیکنان تیم ما حتی در دیدارهایی که نتیجه را از دست داده‌ایم، بازی قابل قبول و برتری را نسبت به حریفان خود به نمایش گذاشته‌اند. وی بیان‌کرد: وقفه‌هایی که در طول لیگ ایجاد شد به روند رو به رشد تیم ما لطمه وارد کرد و کسر 3 امتیاز بازی آذرخش نیز روحیه تیمی و انگیزه بازیکنانم را جهت رسیدن به رده‌های بالایی جدول تحت تاثیر قرار داد. حسن‌زاده افزود: در این زمینه نیز دو ماه پیش بر اساس آیین‌نامه فدراسیون و مستندات‌مان، اعتراض خود را به کمیته استیناف ارائه دادیم و به احتمال بسیار این 3 امتیاز که حق تیم ما است، برگردانده خواهد شد ولی دلیل تاخیر در اعلام رای برای ما مشخص نیست. وی گفت: با وجود این مسایل مصمم هستیم که مانند دیدارهای گذشته با ارائه یک بازی هجومی و هماهنگ، با گرفتن امتیاز دست پر از تبریز برگردیم. با توجه به خصوصیات فنی دو تیم مطمئنا شاهد بازی زیبا و تماشاگرپسندی خواهیم بود، البته داوری قطعا می‌تواند به انجام بازی با کیفیت و دور از حاشیه کمک بسیاری داشته باشد.

چهار فرنگی‌کار و یک مربی از خوزستان به اردوی تیم‌ملی کشتی نوجوانان فراخوانده شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، میلاد رضایی‌نژاد در وزن 42 کیلوگرم‏، محمد حسینوند و پویا دادمرز در وزن 50 کیلوگرم و محمدمهدی خوشبخت در وزن 63 کیلوگرم به عنوان کشتی‌گیر و  محمد نیکونهاد حسینی به عنوان مربی از خوزستان در این اردو حضور دارند.این اردو از امروز (یکم دی‌ماه) در خانه کشتی شماره دو تهران آغاز شده است و دهم دی به پایان خواهد رسید.

تیم‌ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران خود را برای حضور در رقابت‌های آسیایی و قهرمانی جهان آماده می‌کند.

رقابت‌های انتخابی ووشو بانوان خوزستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، این پیکارها روز جمعه (چهارم دی‌ماه) در بخش‌های تالو و ساندا برگزار می‌شود.  در بخش تالو 29 نفر و در بخش ساندا 22 ورزشکار با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. 

مسابقات بخش تالو در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و رقابت‌های بخش ساندا در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد. در این رقابت‌ها نفرات اول و دوم مسابقات قهرمانی استان به مصاف هم می‌روند. نفرات برتر نیز در پیکارهای کشوری پیش‌رو شرکت خواهند کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اگر چهار پنج بازی ابتدایی نیم‌فصل دوم را نیز با امتیاز پشت سر بگذاریم‏، به سمت کسب سهمیه آسیا و شاید قهرمانی می‌رویم. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، عبدالله ویسی در برنامه شب گذشته "نود"، اظهارکرد: سعی می‌کنیم که بالای جدول بمانیم و جزو پنج ششم تیم بالایی جدول باشیم. وی با بیان این‌که اگر چهار پنج بازی ابتدایی نیم‌فصل دوم را نیز با امتیاز پشت سر بگذاریم‏، به سمت کسب سهمیه آسیا و شاید قهرمانی می‌رویم، ادامه‌داد: بازیکنان ما به خودباوری رسیده‌اند و تلاش آن‌ها این است که از رده‌های سوم چهارم، پایین‌تر نیایند تا مردم خوزستان و طرفداران را خوشحال کنند. سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه، گفت: ما سه بازی از داوری ضربه خوردیم و سه پنالتی از ما گرفته نشد، ولی اعتراضی به داوری نداشتیم، چرا که این اتفاقات برای همه تیم‌های دنیا نیز می‌افتد. وی درباره نظرسنجی برنامه "نود" که از مردم خواسته بود، بهترین مربی نیم‌فصل را انتخاب کنند و او پس از برانکو، سرمربی پرسپولیس در رده دوم قرار گرفت، گفت: از مردم با هوش‌مان که همه چیز را می‌فهمند، تشکر می‌کنم و من فکر می‌کردم، سوم شوم. از کسانی که به من رای دادند، تشکر می‌کنم و از این بابت خوشحالیم و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم و حداقل دل کسانی که به من رای دادند، خوشحال کنیم. ویسی درباره عملکرد خسوس، دروازه‌بان تیمش نیز عنوان‌کرد: من گفتم گلر خوب از پدر و مادر خوب بهتر است که مادرم ناراحت شد و گفت یعنی دروازه‌بانت از من بهتر است (با خنده).

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد