سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

نام‌نویسی 27 کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در آبادان

فرماندار ویژه آبادان با اشاره به استقرار 142 شعبه اخذ رای ثابت و سیار در این شهرستان در انتخابات پیش رو گفت: 2500 نفر از عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات در آبادان حضور دارند و تلاش می شود مشکلی در شعبات اخذ رای پیش نیاید.

عزیزالله شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، عنوان‌کرد: سایت‌های رایانه‌ای متصل به سامانه جامع انتخابات در سالن الغدیر فرمانداری آبادان تهیه و تعبیه شده و  ثبت‌نام از 28 آذرماه در فرمانداری آبادان به صورت رسمی آغاز شده است.

وی افزود: پنج کاربر همزمان کار ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی را در آبادان انجام می‌دهند؛ که در روز اول 4 نفر، روز دوم 9 نفر و روز سوم 14 نفر جهت کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده اند.

شهبازی با اشاره به قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حداقل مدرک لازم جهت ثبت‌نام در این انتخابات کارشناسی ارشد و یا معادل آن مشخص شده است و به رشته و نوع گرایش رشته تحصیلی نیز اشاره‌ای شده است زیرا مجلس به تخصص‌های مختلف در حوزه شهرسازی، حقوق، اقتصاد، سیاست و اجتماعی و همه گرایش‌ها نیازمند است تا تصمیمات مناسب و کارشناسانه‌ای برای ملت و آحاد مردم گرفته شود.

فرماندار آبادان تاکید کرد: پوشش اخبار مربوط به انتخابات از مهم‌ترین اولویت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید در دستور کار اصحاب رسانه قرار گیرد و امیدواریم این انتخابات با شکوه و در خور نظام مقدس جمهوری اسلامی و با حفظ و صیانت آرای مردم و حضور اکثریت مردم برگزار شود.

شهبازی بیان کرد: حضور تمامی گویش‌های سیاسی موافق با نظام مقدس و تفکرهای سازنده در کنار هم می‌تواند نتیجه خوبی به دنبال داشته باشد و امیدواریم که مردم با انتخاب افراد اصلح، به سازندگی ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمک کنند.

وی ادامه داد: تایید صلاحیت‌ها 10 روز پس از ثبت‌نام آغاز خواهد شد و تلاش ما بازنماندن هیچ فردی از حقوق اجتماعی است و در تلاشیم شرایطی فراهم شود تا افرادی که طبق قانون اساسی، واجد شرایط هستند در انتخابات شرکت کنند.

فرماندار آبادان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ستاد انتخابات، سه نفر از بهترین کارشناسان ارشد سیستم فرمانداری و کادر اداری برای انجام روند ثبت‌نام درنظر گرفته شده‌اند و رییس اداره سیاسی فرمانداری رییس ستاد انتخابات حوزه آبادان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد