سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

نارضایتی اهالی کوت عبدالله شهرستان کارون از خدمات شهرداری

اهواز- ایرنا- تعدادی از نمازگزاران منطقه کوت عبدالله شهرستان کارون با ابراز نارضایتی از عملکرد شهرداری رسیدگی به این مشکل را خواستار شدند.

به گزارش ایرنا تعدادی از نمازگزاران کوت عبدالله بعد از اقامه نماز جمعه با در دست داشتن دست نوشته هایی در خیابان تجمع کرده و برکناری شهردار این شهر را خواستار شدند.
یکی از شهروندان کوت عبدالله که در این تجمع شرکت کرده بود به خبرنگار ایرنا گفت:
این تجمع در حمایت از نظر شورای شهر کوت عبدالله و امام جمعه این شهر برای برکناری شهردار برگزار شده است.
وی که نخواست نامش فاش شود افزود: پنج نفر از اعضای شورای شهر کوت عبدالله که اکثریت هستند رای به برکناری شهردار داده اند اما او به این تصمیم شورا اعتراض کرده و پرونده به استانداری ارجاع شده است.
این شهروند عملکرد شهردار را ضعیف ارزیابی کرد و گفت: در دو سال گذشته هیچ اقدام قابل دفاع و پروژه عمرانی در شهر کوت عبدالله اجرا نشده و طرح هایی که کلنگ زنی شده اند نیز به اتمام نرسیده اند.
وی اضافه کرد: شهروندان کوت عبدالله از خدمات رسانی در این شهر رضایت ندارند.
تعدادی از نمازگزاران همچنین بیانیه ای در اعتراض به شهردار در مصلای این شهر قرائت کرده و توماری نیز امضا کرده اند.
شورای اسلامی شهر کوت عبدالله 9 عضو دارد که پنج تن از این افراد مخالف حضور شهردار هستند و در هفته گذشته شهردار را برکنار و سرپرست جدیدی برای شهرداری کوت عبدالله تعیین کردند.
این کار با واکنش شهردار و چهار عضو موافق او در شورای شهر روبه رو شده و موضوع از طریق استانداری در حال پیگیری است.
پیگیری خبرنگار ایرنا برای گفت وگو با علیدادی فرماندار شهرستان کارون، اژدری عضو شورای اسلامی شهر کوت عبدالله و عبیاوی شهردار این شهر بی نتیجه ماند.
کوت عبدالله بخشی از مناطق حاشیه اهواز بوده که با مصوبه سفر استانی دولت گذشته از اهواز منفک و با 9 روستای اطرافش شهر کوت عبدالله مرکز شهرستان کارون را تشکیل داده است.
این شهر محروم از ابتدای تاسیس با مشکلات بسیاری روبرو بوده از جمله اینکه تاکنون محدوده حریم این شهرستان با اهواز تعیین نشده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد