سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

عذرخواهی کشتی گیر تیم دوکوهه اندیمشک از مردم ایران

آبادان-ایرنا-کشتی گیر وزن 130 کیلوگرم تیم دوکوهه اندیمشک که با رشید باباجان زاده قهرمان المپیک تیم بیمه رازی تهران درگیر شد، گفت: مقصر اصلی این درگیری من نبودم ولی از همه مردم ایران عذر خواهی می کنم.

مسعود نعمت چکانی عصر جمعه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود:هرگز قصد درگیری با باباجان زاده را نداشتم اما این درگیری از سوی وی آغاز شد.
وی اظهار داشت:ما برای صعود به فینال باید این بازی را از تیم بیمه رازی می بردیم و فشار عصبی روی هر دوی ما وجود داشت.
کشتی گیر تیم دوکوهه اندیمشک گفت:باباجان زاده ابتدا با حرکت غیر ورزشی به سوی من حمله ور شد و باعث شد، نتوانم رفتار خود را کنترل کنم.
نعمت چکانی تصریح کرد:البته باباجان زاده از ورزشکاران خوش اخلاق ایران است اما حساسیت بازی به گونه ای بود که کنترل از دست هر دوی ما خارج شد.
وی افزود:از همه ملت ایران معذرت خواهی می کنم و امیدواریم کمیته انضباطی کشتی کشور از این حرکت ناشایست بگذرد.
در مبارزه وزن 130 کیلوگرم بین بشیر باباجانزاده از بیمه رازی و مسعود نعمت چکانی از اندیمشک در حالی که باباجان زاده 1 بر صفر پیش بود، نعمت چکانی زمانی که برای اجرای فن تعادلش را از دست داد و به زمین افتاد، باباجانزاده نیز خود را روی او انداخت که با واکنش نعمت چکانی مواجه شد و این امر درگیری لفظی شدیدی را بین این دو کشتی گیر ایجاد کرد.
باباجانزاده و نعمت چکانی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون کشتی ایران از حضور در ادامه رقابت ها باز ماندند و تا اطلاع ثانوی حق حضور در هیچ رقابتی نخواهند داشت.در پایان دومین دوره رقابت های کشتی فرنگی باشگاه های جهان که به میزبانی منطقه آزاد اروند و در سالن خلیج فارس خرمشهر برگزار شد تیم بیمه رازی تهران عنوان قهرمانی را کسب کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد