سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از هویزه

دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه صنعتی شهدای هویزه با برگزاری تجمع اعتراض‌آمیز فاجعه حمله جریان صهیونیستی‌تکفیری به مسلمانان نیجریه را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، این تجمع اعتراض‌آمیز امروز 25 آذر پس از اقامه نماز ظهر و عصر به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحسن شفیعی رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان برگزار شد.

وی ضمن محکوم‌کردن این فاجعه اظهارکرد: بر اساس روایتی از پیامبر گرامی اسلام(ص) که می‌فرمایند "هر کس صدای مظلومیت انسانی را بشنود که ندا می­دهد ای مسلمانان به کمکم بشتابید و اقدام نکند، مسلمان نیست" و از سوی دیگر ندای وجدان خود ظلم و ستم را محکوم می‌کنیم.

رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان افزود: انسان‌ها برای عقایدشان هزینه‌های زیادی پرداخته­اند و شهادت نه تنها انگیزه­ها را کم نمی­کند بلکه بر اعتقادات و اراده می­افزاید. ما امروز هم‌زمان با تجمع سراسری دانشگاهیان تعرض صهیونیستی‌تکفیری به شیعیان که منجر به شهادت و زخمی‌شدن تعدادی از آن‌ها شد را محکوم می­کنیم و از دولت نیجریه می­خواهیم با شیعیان مثل دیگر مذاهب برخورد و از آنان حمایت کند.

شفیعی ابراز امیدواری کرد ‌که خداوند متعال مظلومان را یاری داده و جریان صهیونیستی‌‌تکفیری‌استکباری را به خشم گرفتار کند.

به گزارش ایسنا در این مراسم دانشجویان با سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر انگلیس" و "شیخ ابراهیم حمایتت می­کنیم"، "برای آزادیت قیامت به پا می­کنیم" حمایت خود را از سخنان حجت‌الاسلام و المسلمین شفیعی اعلام و این فاجعه را محکوم کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد