سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تجمع جمعی از کارگران مقابل سازمان منطقه آزاد اروند

تجمع جمعی از کارگران مقابل سازمان منطقه آزاد اروند/ پالایشگاه مسئولیتی در قبال نیروهای پیمانکاری ندارد

جمعی از کارگران واحد حمل و نقل شرکت پالایش نفت آبادان در اعتراض به اخراج خود در مقابل سازمان منطقه آزاد اروند اجتماع کردند.

خبرگزاری فارس: تجمع جمعی از کارگران مقابل سازمان منطقه آزاد اروند/ پالایشگاه مسئولیتی در قبال نیروهای پیمانکاری ندارد                

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، پیش از ظهر امروز جمعی از کارگران واحد حمل و نقل شرکت پالایش نفت آبادان در اعتراض به اخراج خود در مقابل سازمان منطقه آزاد اروند اجتماع کردند، این افراد خواستار کمک و حمایت مسئولان سازمان منطقه آزاد اروند جهت بازگشت به کار خود شدند.

تجمع کنندگان از نیروهای استخدامی شرکت پیمانکاری هنرآوران هستند که به دلیل استنکاف از امضای قرارداد جدید از سوی پیمانکار مربوطه اخراج شدند.

قرارداد پیشین این افراد مربوط به دوره قبلی فعالیت این شرکت با پالایشگاه بود که پس از پذیرش مجدد این شرکت برای ادامه کار و فعالیت پیمانکار مربوطه قرارداد جدیدی را با مفاد جدید برای نیروهای خود تنظیم و در اختیار آنان قرار داد که آنها از امضای آن خود داری کردند.

براساس یکی از قوانین جاری در شرکت پالایش نفت آبادان امکان استفاده از یک وعده ناهار رایگان و دریافت هزینه ایاب و ذهاب برای نیروهای فعال در تاسیسات شهری وجود ندارد و این افراد برای آنکه بتوانند از این امتیاز استفاده کنند از امضاء قرارداد جدید با پیمانکار سرباز زدند.

گفته می‌شود که حدود 70 کارگر در بخش حمل و نقل با این مشکل مواجه شده‌اند.

*پالایشگاه هیچ مسئولیتی در قبال نیروهای پیمانکار ندارد

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان در این خصوص گفت: این شرکت هیچ مسئولیتی در مقابل نیروهای استخدامی از سوی پیمانکارانی که با این شرکت در ارتباط کاری هستند، ندارد.

فرشید خائیز افزود: واحد حمل و نقل شرکت پالایش نفت آبادان بر اساس قوانین و مقررات نسبت به عقد قرارداد با پیمانکارانی که برای همکاری با این شرکت پذیرفته می‌شوند، اقدام می‌کند و تمام روند به‌کارگیری، عقد قرارداد و ادامه همکاری بر طبق قانون و مقررات است.

وی اضافه کرد: شرکت مذکور قرارداد جدیدیش را با شرکت پالایش نفت آبادان در یکم آذرماه جاری منعقد کرده و به لحاظ کاری هیچ مشکلی وجود ندارد، اما رد و یا پذیرش همکاری پیمانکار با نیروهای استخدامی خود ارتباطی با پالایشگاه پیدا نمی‌کند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد