سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر عمرانی از اهواز

شهردار اهواز:

با برش کوه گلف مناطق محروم آل صافی و کوی رمضان از بن بست خارج می شوند+تصاویر

سپاه امکانات لازم را برای تسریع و بهره برداری از این پروژه در اختیار شهرداری قرار می دهد.
 جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیر هم سطح ولایت با حضور فرمانده قرارگاه مقدم جنوب کربلا و شهردار اهواز، معاونین و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز در محل قرارگاه مقدم جنوب برگزار شد.
شهردار اهواز در این نشست که با بازدید از مراحل اجرایی این پروژه همراه بود، توضیح داد: عملیات اجرایی احداث تقاطع غیر هم سطح ولایت و ادامه مسیر اتصالی پل به کوی رمضان، پس از سال ها بلاتکلیفی و وقفه با همکاری جهادی قرارگاه مقدم جنوب کربلا و مساعدت فرماندهی محترم این قرارگاه سردار احمد خادم سیدالشهدا، با سرعت خوبی هم در قسمت پروژه پل ولایت و هم در قسمت برش کوه گلف در حال انجام است.
موسوی از پیشرفت فیزیکی عملیات برش کوه گلف ابراز رضایت کرد و گفت: سپاه همکاری بسیار خوب و قابل تقدیری در این پروژه که نقش مهمی در توسعه متوازن و محرومیت زدایی در شهر اهواز دارد، داشته است و عملیات شکافت کوه با پیشرفتی در حدود 25 درصد در حال انجام است و با توجه به طول 905 متری کار در مقطع کوه، خواهان تسریع و اتمام این عملیات تا پایان سال جاری هستیم.
وی اذعان کرد: لوپ شرقی پل و تقاطع با عقب رفتن دیوار قرارگاه و لوپ جنوب غربی نیز با همکاری قرارگاه معراج به سرانجام خواهد رسید.
سید خلف موسوی افزود: کریدور پل پنجم اهواز یکی از مهم ترین محورهای مواصلاتی در شهر می باشد که با اتصال جاده ماهشهر به جاده خرمشهر نقش مهمی در کاهش ترافیک درون شهری خواهد داشت.
شهردار اهواز گفت: علی رغم همه مشکلاتی که در راه عملیات اجرایی پروژه های بزرگ عمرانی در شهر وجود دارد مانند تاسیسات متعدد زیر زمینی، کاهش بودجه و رکود اقتصادی، معارضین و عدم استحکام مناسب طبیعی زمین؛ با بهره برداری از روگذر جواد الائمه، زیر گذر شریعتی و ادامه تقاطع غیر هم سطح ولایت، وضعیت حمل و نقل درون شهری در اهواز به نقطه مطلوبی خواهد رسید. 
 سید خلف موسوی گفت: با تکمیل تقاطع غیر هم سطح ولایت و عبور آن از میان کوه های گلف، رینگ ترافیکی شهر در قسمت شرقی به اتمام خواهد رسید و مناطق مسکونی مجاور این پروژه به مناطق غربی بدون عبور از گذرهای پرترافیک میدان شهید بندرو بلوار پاسداران و بلوار آیت الله بهبهانی، متصل می شوند.

شهردار اهواز در پایان، توسعه شهر اهواز را منوط به همکاری های بین بخشی دستگاه ها، نهادها و شرکت ها و صنایع مستقر در شهر دانست و خاطرنشان ساخت: پروژه تقاطع غیر هم سطح ولایت نمونه همکاری جهادی بین بخشی با هدف رفع مشکلات شهر است که در آن شاهد مساعدت خوب شرکت ملی نفت و سپاه با شهرداری بودیم که اگر این گونه همکاری ها ادامه داشته باشد به شهری توسعه یافته خواهیم رسید.
سردار احمد خادم سید الشهدا در ادامه این نشست گفت: عملیات شکافت کوه گلف و تقاطع غیر هم سطح ولایت، یکی از پروژه های مهم و بزرگ عمرانی در سطح شهر اهواز است.فرمانده قرارگاه مقدم جنوب کربلا در پایان اظهار داشت: سپاه برای اجرا و اتمام این پروژه که نقش مهمی در ایجاد رفاه و توسعه شهر دارد، تمام قد ایستاده است و همه امکانات لازم را برای تسریع و بهره برداری از این پروژه در اختیار شهرداری قرار می دهد.
در ادامه این نشست حجه الاسلام والمسلمین کاظم سواری، مهندس حسین حیدری، سردار علی ناصری و مهندس احمد باورصاد از اعضای شورای اسلامی چهارم شهر اهواز، ضمن تقدیر از همکاری و تلاش های سپاه در اجرای این پروژه، نکات لازم در خصوص تسریع در عملیات اجرایی و توجه به کیفیت اجرای این پروژه را مطرح کردند.





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد