سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک انتصاب در نیروی انتظامی استان

هنگ مرزی دشت آزادگان فرمانده جدید خود را شناخت

اهواز- ابرنا- سردار عبدالله نظرپور فرمانده مرزبانی و دریابانی استان خوزستان در حکمی سرهنگ حسین شمسایی فر را به عنوان فرمانده جدید هنگ مرزی دشت آزادگان منصوب کرد.

به گزارش ایرنا در آیین معارفه فرمانده جدید هنگ مرزی دشت آزادگان که شماری از فرماندهان نظامی ، انتظامی و مرزبانی استان خوزستان حضور داشتند، از خدمات منصوررضا عزیزی فرمانده پیشین هنگ مرزی این منطقه تجلیل به عمل آمد.
فرماندار دشت آزادگان در این آیین که روز یکشنبه در سوسنگرد مرکز شهرستان دشت آزادگان برگزار شد ضمن قدردانی از تلاش مجموعه مرزبانی این منطقه بخصوص در سامان بخشی به حرکت زائران اربعین حسینی در مرز چذابه گفت: ماموران مرزبانی با تلاش شبانه روزی نقش مهمی در این حماسه دینی ایفا کردند و به لطف الهی هیچ مساله خاصی در جریان حرکت کاروان های اربعین حسینی رخ نداد.
جاسم مجیدی پور ضمن تقدیر از فرمانده پیشین هنگ مرزی دشت آزادگان که تلاش درخور تحسین در امنیت مرزهای منطقه و آرامش زائران اربعین حسینی ایفا کرد افزود: تعامل و هماهنگی مرزبانی با مجموعه سیاسی و اجرایی شهرستان دشت آزادگان در راستای خدمت به مردم مرزنشین سوسنگرد و هویزه مثال زدنی است و امید است این تعامل و همدلی همچنان با قوت ادامه داشته باشد.
وی گفت: عزیزان مرزبانی در طول ایام تردد زائران اربعین حسینی به وظیفه خود به درستی عمل کردند و با حضور و اقتدار خود مایه آرامش زائران اباعبدلله الحسین(ع) را فراهم نمودند.سردار عبدالله نظرپور فرمانده مرزبانی و دریابانی استان خوزستان نیز در این آیین از مجموعه هنگ مرزی دشت آزادگان که در حماسه آفرینی اربعین امسال نقش تاثیرگذاری داشتند تقدیر کرد و گفت: خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از افتخارات مرزبانی است.
هنگ مرزی دشت آزادگان وظیفه صیانت و حفاظت از مرزهای غرب خوزستان رابرعهده دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد