سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مشکلات صنعت پوشاک خوزستان چیست؟

یک تولیدکننده پوشاک خوزستانی گفت: کمبود نقدینگی، مدرن نبودن تجهیزات و عدم وجود نیروهای تخصص یافته از جمله مشکلات صنعت تولید پوشاک در استان است.

فرامرز احمدی نژاد در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، با بیان اینکه صنعت پوشاک آلودگی زیست محیطی ندارد، اظهار کرد: تولید پوشاک، صنعت سبزی است که بستر خوبی را برای افراد مستعد و جوانان به ویژه بانوان فراهم می‌کند اما متاسفانه کمبود نقدینگی و نبود تجهیزات موجب شده است که به جز لباس بیمارستانی و کارهای محدودی از این قبیل، تولیدات خاصی نداشته باشیم.

وی افزود: با توجه به مشکلات کسب و کار، تولید کننده از 20 تا 30 درصد پتانسیل خود استفاده می‌کند که برای بالا بردن این ظرفیت نیاز به حمایت دولت وجود دارد.

احمدی نژاد ادامه داد: از جمله مهمترین ضعف‌های استان در زمینه تولید پوشاک عدم رسیدن به خودباوری و پس از آن کمبود نقدینگی و افراد سرمایه دار است و مردم این استان قدرت مالی چندانی برای راه‌اندازی و رونق این صنعت ندارند.

این تولید کننده پوشاک خاطرنشان کرد: از جمله دیگر مشکلات ما عدم نیروهای تخصص یافته و دانش آموختگی پایین است و ما در این صنعت به لحاظ نیروی تربیت شده بسیار مشکل داریم.

وی در خصوص انتظارات خود از دولت عنوان کرد: از مسئولان و دستگاه‌های اجرایی خواستاریم برای رفع کمبود و بضاعت مالی استان شورای راهبردی ویژه‌ای تشکیل شود و به رفع این مشکلات بپردازد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد