سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

آمادگی نیروهای امدادی برای پوشش جاده‌های برف‌گیر شمال خوزستان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان از آمادگی نیروهای امدادی و راهداری به منظور پوشش جاده‌های حادثه‌خیز و برف‌گیر مناطق شمال استان خبر داد.

هاشم بالدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی و امکان بارش برف در نقاط شمالی استان، هماهنگی‌ها جهت آمادگی‌های امدادی انجام و تمهیدات لازم در خصوص پیشگیری از حوادث با همکاری اورژانس و هلال احمر خوزستان اندیشیده شده است. تا آخر وقت امروز نیز در اطلاعیه‌ای توصیه‌های لازم جهت پیشگیری از حوادث احتمالی صادر خواهد شد.

وی افزود: از دو ماه پیش با توجه به بحث‌هایی که در زمینه پدیده النینو مطرح شد، در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان کلیه دیدگاه‌ها بررسی و برای مواجهه با هر گونه اتفاق، برنامه‌ریزی شد.

بالدی ادامه داد: به منظور پوشش جاده‌های حادثه‌خیز و برف‌گیر مناطق شمال خوزستان،‌ هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی، مدیریت راه و شهرسازی و راهداری انجام شده است.

وی گفت: با ورود توده هوای سرد به استان و پیش‌بینی بارش برف در شهرهای شمالی، آمادگی لازم در خصوص مدیریت حوادث وجود دارد و امکانات و تجهیزات و نیروهای امدادی کافی در منطقه مستقر هستند و در 24 ساعت آینده ماشین‌آلات و تجهیزات تکمیلی نیز ارسال خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد