سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار سیاسی روز

رئیس‌جمهور روسیه در سفر به تهران هدیه نفیسی به رهبر معظم انقلاب تقدیم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس‌جمهور روسیه در سفر به تهران هدیه نفیسی به رهبر معظم انقلاب تقدیم کرد.
به گزارش «انتخاب»، ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه در سفر به تهران هدیه نفیسی به رهبر معظم انقلاب تقدیم کرد.
براساس این گزارش، پوتین یکی از قدیمی ترین نسخه های خطی قرآن کریم را به رهبر معظم انقلاب اهدا کرد.

هدیه پوتین به رهبر معظم انقلاب: یکی از قدیمی ترین نسخه های خطی قرآن کریم

هدیه پوتین به رهبر معظم انقلاب: یکی از قدیمی ترین نسخه های خطی قرآن کریم

هدیه پوتین به رهبر معظم انقلاب: یکی از قدیمی ترین نسخه های خطی قرآن کریم
پوتین فرمان آغاز همکاری هسته ای روسیه با ایران را امضا کرد


«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه با امضای سند رفع محدودیت ها و ممنوعیت های همکاری های هسته ای این کشور با ایران که بخشی از آن برای عملیاتی کردن بندهای فنی برجام است، دستور اجرای اقدامات مورد نظر دو کشور را در عرصه فناوری هسته ای براساس مقررات بین المللی صادر کرد.
به گزارش جماران به نقل از ایرنا، براساس بخشی از متن این سند که امروز (دوشنبه) در مسکو انتشار یافت، افزون بر لغو ممنوعیت فروش تجهیزات، فناوری و کالاهای مربوط به واردات اورانیوم غنی سازی شده از ایران، دو کشور می توانند در زمینه سرمایه گذاری برای اجرای طرح های مشترک هسته ای همکاری کنند.
بنا به دستور پوتین، منطبق با توافق برجام بین ایران و 1+5 همکاری های دو کشور در رابطه با رآکتور اراک و صادرات اورانیوم غنی شده انجام خواهد شد و روسیه اورانیوم کم غنا به ایران ارسال می کند.همچنین در این بخش ها، کالاها، فناوری ها، خدمات اداری و پشتیبانی برای همکاری های هسته ای توسط روسیه ارائه خواهد شد.در چارچوب این سند، امکان فعالیت های سرمایه گذاری ایران و روسیه در امور هسته ای وجود دارد.

اسکورت بمب افکن روسیه با جنگنده ایران + عکس

به احتمال زیاد، بخشی از این فیلم در حریم هوایی ایران گرفته شده است.روسیه با انتشار این فیلم ها قصد دارد قدرت نظامی خود را به نمایش بگذارد
  • تاریخ انتشار : 1394/09/01
  •    فیلمی از لحظه اسکورت بمب افکن های روسیه بوسیله یک جنگنده ایرانی در رسانه ها منتشر شد.

 

وزارت دفاع روسیه روز گذشته فیلم های متعددی از عملیات هوایی و دریایی مسکو علیه مواضع گروه تروریستی داعش در سوریه منتشر کرد.

 در یکی از این فیلم ها، جنگنده "اف-۱۴" ایران، بمب افکن های "توپولف-۹۵" روسیه را به سمت سوریه اسکورت می کند. این بمب افکن ها و جنگنده ها برای نابودی عناصر داعش به سمت سوریه در حرکت هستند.

"بوریس زیبرمن،" کارشناس مسائل روسیه و خاورمیانه در "سازمان دفاع از دموکراسی" گفت: این فیلم نشاندهنده آن است که احتمالا روسیه برخی از موشک های کروز خود را از حریم هوایی ایران به سمت سوریه پرتاب می کند.وی در ادامه افزود: به احتمال زیاد، بخشی از این فیلم در حریم هوایی ایران گرفته شده است.

این نشاندهنده همکاری های نظامی مستمر ایران و روسیه است. روسیه با انتشار این فیلم ها قصد دارد قدرت نظامی خود را به نمایش بگذارد. مسکو پیشتر نیز فیلم هایی از حملات هوایی خود به مواضع گروه تروریستی داعش در سوریه منتشر کرده بود.گفته می شود به دنبال سقوط هواپیمای مسافربری روسیه در صحرای سینای مصر – که گروه تروریستی داعش مسئولیت بمب گذاری در آن را بر عهده گرفت -- حملات روسیه در سوریه افزایش یافته است. بر اثر سقوط این هواپیما، ۲۲۴ سرنشین آن جان باختند.روسیه از ۳۰ سپتامبر سال جاری میلادی (۸ مهر ۹۴) حملات خود را علیه گروه تروریستی داعش در سوریه آغاز کرد. مرجع :باشگاه خبرنگاران

از عکس های لختی در حمام و فاحشه گری تا عامل انتحاری شدن!!!

چندروز قبل بود که خبری در رسانه ها منتشر شد و آن هم چیزی نبود جز درگیری های نیروهای امنیتی فرانسه و گروهی از تروریست های تکفیری در سن دنی فرانسه که در بین این نبرد یک زن داعشی خودش را منفجر کرد. این زن انتحاری ″حسناء آیه بلحسان” ۲۶ ساله و دارای اصالت مغربی بود.
  •   

 

چندروز قبل بود که خبری در رسانه ها منتشر شد و آن هم چیزی نبود جز درگیری های نیروهای امنیتی فرانسه و گروهی از تروریست های تکفیری در سن دنی فرانسه که در بین این نبرد یک زن داعشی خودش را منفجر کرد. این زن انتحاری "حسناء آیه بلحسان” ۲۶ ساله و دارای اصالت مغربی بود.

اما حالا اطلاعات جدیدی از این زن منتشر شده یوسف برادر حسنا به رسانه های اعلام کرده خواهرش حتی یک صفحه قران هم در طول عمرش نخوانده و به عنوان یک معتاد مشروب و مواد مخدر شناخته میشد. دختری که روزی عکس هایش در حمام و.. را در فضای مجازی منتشر می کرد چندی بعد به عنوان عامل انتحاری داعش اقدام کرد

ناگفته نماند یکی از اقدامات داعش برای جذب عامل انتحاری انتخاب افرادی است که در منجلاب گناه غرق شده اند و جنبه عقیدتی آنها نیز ضعیف است داعشی ها به آنها می گویند توبه تو قبول نیست به جای توبه انتحاری کن تا سریعا به بهشت منتقل شوی.

از هرزه گری تا انتحاری داعش! +عکس

از هرزه گری تا انتحاری داعش! +عکس
جنگنده های ایران در آسمان سوریه حضور دارند!
اکنون این چشمان ایران در آسمان در حال بررسی منطقه مرزی و جمع اوری اطلاعات ارزشمندی درباره توانمندی نیروی هوایی اسرائیل است. در شرایط عادی اگر جنگنده های ایرانی در حریم هوایی سوریه پیدایشان شود، نیروی هوایی اسرائیل با آنها مقابله می کند.
  • تاریخ انتشار : 1394/09/02
  •  
 

دبکافایل، ادعایی بی اساس در رابطه با حضور جنگنده هی ایران در سوریه، مطرح کرد.

 

این پایگاه صهیونیستی مدعی شد جنگنده های ایرانی در حریم هوایی سوریه دیده شدند.

 پایگاه دبکافایل در گزارشی مدعی شد برای نخستین بار، جنگنده های ایران در آسمان سوریه در کنار جنگنده های روسی حاضر شدند.

 این پایگاه در گزارش اختصاصی خود مدعی شد: چندین تصاویر ویدئویی که ظاهرا وزیر دفاع روسیه آنها را منتشر کرده است، برای نخستین بار حضور جنگنده های اف چهارده و میگ بیست و نه ایران را در آسمان سوریه نشان می دهد. در تصاویری که مجله ایتالیایی اویشنیست "The Aviationist " منتشر کرده است، جنگنده های ایرانی، بمب افکن های روسی، از جمله توپولوف تی یو صد و شصت- سنگین ترین، سریعترین و مخرب ترین بمب افکنی که تا کنون ساخته شده است- را در ماموریت هایی به فاصله صد و پنجاه کیلومتری مرزهای شمالی اراضی اشغالی اسکورت می کنند.

 جنگنده های قدیمی اف چهارده ساخت آمریکا در دهه ۱۹۷۰، زمانی که شاه مخلوع در قدرت بود، به ایران فروخته شد .

این پایگاه صهیونیستی در ادامه ادعاهای بی اساس خود می افزاید: دهها جنگنده اف چهارده که ایران آنها را بارها به روز رسانی کرده است، اکنون به سامانه های جمع آوری اطلاعات و رهگیری مجهز شده اند و اکنون ماموریت های خود را در حریم هوایی سوریه و نزدیک مرزهای اسرائیل برای اسکورت بمب افکن های روسی آغاز کرده اند. اکنون این چشمان ایران در آسمان در حال بررسی منطقه مرزی و جمع اوری اطلاعات ارزشمندی درباره توانمندی نیروی هوایی اسرائیل است. در شرایط عادی اگر جنگنده های ایرانی در حریم هوایی سوریه پیدایشان شود، نیروی هوایی اسرائیل با آنها مقابله کرده و آنها را سرنگون خواهد کرد؛ اما اکنون به خاطر پرواز در کنار بمب افکن های روسی، خود را در برابر حملات احتمالی جنگنده های اسرائیلی محافظت کرده اند. 

این پایگاه در ادامه می افزاید: همانطور که دبکافایل روز شنبه بیست و یکم نوامبر (۳۰ آبان) گزارش کرد، نیروی هوای روسیه و حملات موشکی به شکلی راهبردی بدون در نظر گرفتن تلفات غیرنظامیان، در حال نابود کردن رقه- پایتخت داعش در سوریه است. ستاد کل روسیه در حال آماده سازی برای حمله ای بی سابقه به مواضع شورشیان و داعش است که شامل صدها پرواز رعد آسای جنگنده ها و بمب افکن ها و نیز حملات موشک های کروز از هواپیماها و ناوهای جنگی مستقر در مدیترانه و دریای خزر می شود.هواپیماهای جاسوسی از ارتفاع بالا و نیز پهپادهای جاسوسی از ارتفاع پایین به سامانه های تصویربرداری و هدفگیری مجهز شده اند که به طور زنده عکس و تصاویر ویدئویی به مرکز فرماندهی در مسکو ارسال کنند. این اطلاعات همانند چتری حمایتی برای حملات روسیه عمل می کنند. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه شخصا همکاری نظامی چند لایه میان روسیه و ایران را زمانی که در بیست و سوم نوامبر (امروز) به همراه افسران ارشد نظامی این کشور به تهران سفر می کند، مدیریت خواهد کرد.منبع: افکار خبر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سفیر ایران در روسیه از به جریان افتادن روند تحویل سامانه موشکی اس 300 به ایران، توسط روسیه خبر داد.

مهدی سنایی  طی سخنانی با اشاره به موضوع قرارداد تحویل سامانه موشکی اس 300 به ایران گفت: در این مسئله که روسیه در برخی مقاطع تحت‌تاثیر غرب تصمیم‌هایی گرفته است که در ذهنیت جامعه ایرانی نسبت به روس‌ها تاثیرگذار بوده است، شکی وجود ندارد.اما این اتفاق‌ها در شرایطی رخ داده بود که قطعنامه ١٩٢٩ در مورد ایران تصویب شده و فضای روانی بین‌المللی علیه ایران تحریک شده بود.

وی افزود: علاوه بر این در روسیه هم رئیس‌جمهوری متمایل به غرب روی کار بوده است و قرارداد اس 300 را لغو کرد. اکنون رویکرد روسیه در این خصوص اصلاح‌شده و قرارداد جدیدی منعقد شده و روند تحویل دادن اس 300 به ایران هم به جریان افتاده است.

سفیر ایران در روسیه تصریح کرد: در مورد نیروگاه بوشهر هم نمی‌توانیم صرفا روس‌ها را مقصر بدانیم. نیروگاه بوشهر را آلمانی‌ها و ژاپنی‌ها نیمه‌کاره رها کرده بودند و رژیم صدام حسین هم این نیروگاه را بمباران کرده بود و این‌گونه نبود که ما در یک مناقصه بین‌المللی بوشهر را مطرح کردیم و از میان 20 کشور، وسیه انتخاب شده باشد و در آن زمان روسیه تنها گزینه ما بود.

سنایی ادامه داد: تاخیرهایی هم در احداث نیروگاه بوشهر صورت گرفت که مانند بسیاری از پروژه‌های داخلی است که با تاخیر اجرا می‌شود و بخش دیگری از این تاخیر هم می‌تواند به دلیل تعلل تکنیسین‌های روس باشد. بخش دیگر این تاخیر هم به دلیل کارشکنی تحریم‌ها بوده است.

منبع: تسنیم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد