سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اعتراض استقلال اهواز به تصویربرداری تبعیض آمیز دیدار با پرسپولیس

مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال اهواز با اعتراض نسبت به تبعیض در نوع تصویربرداری دیدار با پرسپولیس، گفت: این اقدام بی‌حرمتی به فوتبال خوزستان و مردم آن است.

مهران حسنوند در گفت ‌و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در این خصوص اظهارکرد: پس از این‌که فیلم بازی دیدار استقلال اهواز و پرسپولیس را از هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر دیدیم، مشاهده کردیم که صدا و سیما در نوع تصویربرداری از دو تیم تفاوت قائل شده است.

وی با بیان این‌که در این دیدار در طول 90 دقیقه مسابقه، بازی به صورت یکسویه تصویربرداری شد، افزود: در حالی که از نیمکت پرسپولیس شش بار تصویربرداری شد، حتی یک بار هم نیمکت تیم ما و بازیکنان‌مان نشان داده نشد.

مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال اهواز تصریح کرد: چرا باید بین دو تیم که هر دو لیگ برتری هستند، این همه تفاوت گذاشته شود؟ ما نسبت به این اقدام گله‌مند و معترض هستیم و این کار را بی‌حرمتی بزرگی به باشگاه استقلال اهواز که سابقه بسیاری دارد، می‌دانیم. 

وی با ابراز ناراحتی نسبت به این اقدام، عنوان کرد: مگر چه فرقی بین باشگاه پرسپولیس و استقلال اهواز است که باید با ما این گونه رفتار شود؟ این کار تبعیض محسوب می‌شود و آن‌ها با این اقدام خود به مردم فوتبال خوزستان و مردم آن بی‌حرمتی کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد