سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

شهردار جدید خرمشهر معارفه شد

شناسه خبر: 924073 سرویس: استانها
بعدازظهر امروز شهردار جدید خرمشهر با حضور اعضاء شورای اداری شهرستان و مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان در سالن اجتماعات فرمانداری خرمشهر معارفه شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرمشهر، پس از اعلام رسمی انحلال شورای شهر خرمشهر در تاریخ 18 آبان ماه، استاندار خوزستان به‌عنوان قائم‌مقام شورای شهر خرمشهر در حکمی محمدعلی دوایی‌فر را به‌عنوان شهردار این شهر منصوب کرد.

این انتصاب در حالی رخ داد که عزیز ساعدی سرپرست پیشین این شهرداری به‌عنوان گزینه نهایی تصدی این پست مطرح و به مدت 7 ماه سرپرستی شهرداری را عهده‌دار بود.

تعیین شهردار برای خرمشهر پس از 220‌روز بلاتکلیفی شهرداری یکی از مهم‌ترین رویدادهای یک سال اخیر برای خرمشهر تلقی می‌شود.

محمدعلی دوایی‌فر بعدازظهر امروز در جلسه رسمی شورای اداری خرمشهر با حضور اعضاء این شورا همچنین مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان رسماً به‌عنوان شهردار خرمشهر اعلام و اختیارات لازم به ایشان تفویض شد، همچنین از زحمات عزیز ساعدی که در مدت استعفا شهردار پیشین در 26فروردین امسال تاکنون سرپرستی این شهرداری را عهده‌دار بود تقدیر شد.

پیمان کاظمی‌نژاد، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان در این آئین با اشاره به اینکه محمدعلی دوایی‌فر به‌عنوان نخستین شهردار منتخب دولت به‌شمار می‌آید، اظهار داشت: وی از حمایت کامل استانداری برخوردار و پس از بررسی‌های متعدد به‌عنوان بهترین گزینه تصدی شهرداری خرمشهر توسط استاندار خوزستان شناخته و انتخاب شد.

وی افزود: با توجه به انحلال رسمی شورای شهر خرمشهر، استاندار خوزستان به‌عنوان قائم‌مقام این شورا مسئولیت انتخاب شهردار و بررسی لوایح شهرداری خرمشهر را برعهده دارد.

کاظمی‌نژاد همچنین از تفویض اختیار بررسی لوایح در اداره امور شهری و شورای شهر استانداری خوزستان خبر داد، عملکرد سرپرست این شهرداری را به‌دور از حاشیه ارزیابی و موردتقدیر قرارداد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر هم در این آئین، بیان کرد: دوران سرپرستی یکی از سخت‌ترین دوران مدیریتی یک مسئول است، حقیقتاً عزیز ساعدی با صبر و شکیبایی همچنین تدبیر در این مدت شهرداری را اداره کرد.

وی افزود: در این مدت توانمندی ایشان در مدیریت مناسب اثبات شد، امیدواریم شهردار جدید با تجربیاتی که داشته بتواند شهر خرمشهر را دچار تحول و برنامه‌های مورد تأکید استاندار خوزستان را عملیاتی کند.

ولی‌الله حیاتی، بیان کرد: جلب رضایت عمومی و مردمی همچنین تلاش برای همدلی و هم‌افزایی بین بخشی در شهرداری و شورای اداری شهرستان خرمشهر از مهم‌ترین موارد موردنیاز به توجه شهردار جدید است.

عزیز ساعدی، سرپرست پیشین شهرداری خرمشهر هم در این مراسم، گفت: خوشبختانه اتفاقات بدی که در شورای شهر افتاد سبب ایجاد دودستگی در شهرداری خرمشهر نشد که این امر مرهون همت پرسنل شهرداری خرمشهر است.

وی با تقدیر از حمایت‌های فرماندار، نماینده، امام‌جمعه و کلیه مسئولان خرمشهر در راستای خدمات شهری، بیان کرد: شهردار منتخب شخص توانمند و بهترین گزینه برای خرمشهر است همه ما پرسنل شهرداری در کنار ایشان به مردم خرمشهر خدمت‌رسانی لازم را بیش از گذشته خواهیم داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد