سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش یک ناهنجاری اجتماعی

رئیس هیئت فوتبال خوزستان در گفت‌و‌گو با فارس عنوان کرد
بیش از ۷۰۰ صندلی ورزشگاه غدیر از بین رفته/ خسارات وارده مستقیما متوجه باشگاه فولاد است

رئیس هیئت فوتبال خوزستان از نابودی بیش از ۷۰۰ صندلی از ورزشگاه غدیر اهواز در جریان دیدار فولاد و استقلال تهران خبر داد.

خبرگزاری فارس: بیش از ۷۰۰ صندلی ورزشگاه غدیر از بین رفته/ خسارات وارده مستقیما متوجه باشگاه فولاد است                

عبدالکاظم طالقانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز، در خصوص اتفاقات پس از دیدار فولاد خوزستان و استقلال تهران در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور که منجر به ایجاد خساراتی به ورزشگاه غدیر اهواز شد، اظهار کرد: خسارات وارده به ورزشگاه غدیر اهواز مستقیما متوجه باشگاه فولاد است، اما هنوز در این خصوص برآوردی صورت نگرفته است. 

وی ادامه داد: مشغول بررسی صدمات وارده به ورزشگاه غدیر هستیم تا طی نامه‌ای خسارات موجود و هزینه آن را به باشگاه فولاد خوزستان اعلام کنیم. 

رئیس هیئت فوتبال خوزستان در خصوص تعداد صندلی‌هایی که در پایان دیدار دو تیم فولاد و استقلال توسط تماشاگران شکسته شده است، تصریح کرد: بیش از 700 صندلی از ورزشگاه غدیر اهواز در حواشی پس از این دیدار از بین رفته است. 

طالقانی در خصوص دلایل عدم برگزاری نشست خبری پس از این دیدار عنوان کرد: ظاهرا تعدادی از تماشاگران فولاد به محل نشست خبری این دیدار حمله ور شده و این اقدام در پی جلوگیری از صدمه دیدن مربیان و دست اندرکاران موجود در آن مکان بود.

*قطعا عواقبی در انتظار تیم فولاد خوزستان خواهد بود..

وی افزود: نهایتا تا فردا نسبت به برآورد هزینه‌ها اقدام و طی نامه‌ای به باشگاه فولاد ابلاغ خواهد شد، ضمن اینکه هیئت فوتبال استان از باشگاه فولاد شکایتی نزد فدراسیون فوتبال نبرده است، اما قطعا با گزارشاتی که ناظر بازی تحویل فدراسیون داده، عواقبی در انتظار تیم فولاد خوزستان خواهد بود. 

رئیس هیئت فوتبال خوزستان در خصوص دلایل به وجود آمدن حواشی پس از این دیدار توسط تماشاگران اشاره کرد: سه حالت در این خصوص می‌تواند در ایجاد اتفاقات پس از دیدار دو تیم فولاد و استقلال وجود داشته باشد که در آن می‌توان به از کنترل خارج شدن هواداران فولاد و احساساتی برخورد کردن با مسائل این باشگاه اشاره کرد. 

طالقانی اضافه کرد: موضوع بعدی می‌تواند وجود افراد سودجو باشد که به دنبال به آشوب کشیدن جو اجتماع هستند و دیگر موضوع نیز نارضایتی هواداران این تیم از شرایط نه چندان مناسب باشگاه فولاد در لیگ بر‌تر است. 

وی تاکید کرد: در هر صورت هیچکدام از این مواردی که گفته شد مورد تایید ما نیست و این  غیرمنطقی‌ترین راه برای ابراز گلایه و انتقادات است. 

این مسئول یادآور شد: با هر منطقی این اقدامات محکوم است و نباید اماکن ورزشی این گونه مورد خسارت قرار گیرند. 

رئیس هیئت فوتبال خوزستان خاطرنشان کرد: افراد خاطی باید هر چه زود‌تر شناسایی شده و به دستگاه‌های قضایی ارجاع داده شوند تا با صورت گرفتن برخورد لازم، عبرتی شود برای تمام کسانی که قصد دارند فضای ورزشگاه‌ها را متشنج کنند تا اینکه این اقدامات دیگر در ورزش ما رخ ندهد. 

طالقانی در پایان گفت: ورزشگاه محلی‌ست برای پر کردن اوقات فراغت جوانان، و این اقدامات مورد پذیرش هیچکس نیست و باید برخورد قاطع با این نوع اقدامات زشت انجام پذیرد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد