سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مربی فولاد: شرمنده خوزستانی‌ها هستیم/اسکوچیچ هفته گذشته 2 بار استعفا داد

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان‌ این‌که شرمنده مردم خوزستان هستیم، گفت: شاید مقصر تمام این عوامل ما باشیم که نمی‌توانیم ببریم اما این نمی‌تواند بهانه‌ای باشد که تماشاگران در ورزشگاه این‌گونه رفتار کنند.

کوروش بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در خصوص بازی روز گذشته این تیم برابر استقلال تهران، اظهارکرد: به نظرم بازی بدی نبود؛ در وهله اول فکر می‌کنم تماشاگران از مجموع بازی راضی بودند، چرا که فوتبالی بود که هر دو تیم حمله می‌کردند و به دنبال کارهای بی‌ارزش فوتبال نبودند.

وی افزود: فکر می‌کنم تیم ما زمانی که بازی در زمین در حال جریان بود، بهتر از حریف کار کرد و در سطح زمین به خوبی جمع می‌شدیم و می‌دانستیم که می‌خواهیم چه کار کنیم و بازیکنان هم به خوبی از یکدیگر حمایت می‌کردند، البته سرعت‌مان در حمله کمی آن‌طور که باید می‌بودیم، نبود ولی در همین شرایط هم موقعیت‌های بسیاری به دست آوردیم ولی در زمان گل‌زنی کیفیت لازم را نداشتیم.

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: مشکل دیگری که در این بازی داشتیم، این بود که وقتی توپ را از دست می‌دادیم، دیر جمع می‌شدیم و همین باعث شد که استقلال تهران به ما ضربه بزند.

وی درباره حواشی این دیدار نیز عنوان‌ کرد:‌ واقعا شرمنده مردم خوزستان هستیم؛ ما امسال فقط باخته‌ایم ولی عاجزانه از آن‌ها خواهش می‌کنم از تیم حمایت کنند چرا که این درگیری و حواشی به سود فوتبال نیست. آن‌ها هر چه به ما می‌گویند، اشکالی ندارد ولی به صورتی رفتار نکنند که کار به این‌جا کشیده شود، چرا که این برای فوتبال ما خوب نیست.

بختیاری‌زاده گفت: شاید مقصر تمام این عوامل ما باشیم که نمی‌توانیم ببریم اما این نمی‌تواند بهانه‌ای باشد که تماشاگران در ورزشگاه این‌گونه رفتار کنند و من این حرکات را تایید نمی‌کنم و از مردم خواهش می‌کنم این حرکات را انجام ندهند، چرا که فوتبالی و در شان فرهنگ ایرانی نیست.

وی در ادامه با بیان این‌که شرایط ما اصلا خوب و در حد فولاد نیست، افزود: در نیم‌فصل دوم هر مسابقه‌ای برای ما حکم فینال دارد و سعی می‌کنیم تا آن‌جا که ممکن است، نقاط ضعف‌مان را پوشش دهیم تا شرایط تیم بهتر شود و در هر مسابقه برای برد به زمین برویم.

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان درباره این‌که رییس هیات فوتبال استان مسبب حواشی پیش آمده را اسکوچیچ می داند و معتقد است که باشگاه باید با این مربی قطع همکاری کند، عنوان‌ کرد: من شاهد هستم که هفته گذشته آقای اسکوچیچ دو بار استعفا داد و خودش این موضوع را به من گفت. همچنین او به من گفت که کوروش، لازم است که من بروم و تغییراتی ایجاد شود ولی باشگاه با استعفای من موافقت نمی‌کند.

وی افزود: من هم دلیل این‌که باشگاه با استعفای اسکوچیچ موافقت نکرده است را نمی‌دانم. باشگاه مختار است و شاید در این کار باشگاه، مصلحتی است که خودشان بهتر می‌دانند.

بختیاری‌زاده در خصوص این‌که گفته می‌شود ساسان انصاری پس از پایان بازی شب گذشته، شیشه‌های رختکن را شکسته است، گفت: باور کنید که من چنین صحنه‌ای را ندیدم و حتی چیزی هم در این خصوص نشنیدم. انصاری چنین بازیکنی نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد