سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

پیکر شهید «امیرعلی هیودی» وارد دزفول شد

با حضور پرشور مردم
پیکر شهید «امیرعلی هیودی» وارد دزفول شد

پیکر امیر علی هیودی شهید مدافع حرم از مسیر اندیمشک و با عبور از درب دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول وارد این شهر شد و مورد استقبال مردم شهیدپرور دزفول قرار گرفت.

خبرگزاری فارس: پیکر شهید «امیرعلی هیودی» وارد دزفول شد                

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، پس از ورود پیکر شهید هیودی به کشور، ساعت 10 امروز شنبه و پس از انجام مراسم وداع در توپخانه 64 الحدید اهواز که محل خدمت وی بوده است، به سمت دزفول حرکت کرد.

پیکر شهید هیودی پس از عبور از درب منزل وی به گلزار شهید آباد منتقل خواهد شد.

اما صبح امروز در نشست نهایی هماهنگی برای استقبال از امیر علی هیودی شهید مدافع حرم از دزفول، زمان مراسم تشییع و ترحیم مشخص شد.

*شهید «هیودی» داغی بر دل دلسوختگان انقلاب است

معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول در این آئین اظهار کرد: شهادت هیودی در پاسداری از حرم حضرت زینب(س)، داغی بر دل دلسوختگان انقلاب اسلامی گذاشت.

حبیب‌الله آصفی اضافه کرد: این جلسه برای هماهنگی هرچه بهتر در بین متولیان برگزاری مراسم‌های این شهید برگزار شده و امیدواریم که مراسم تشییع هرچه با شکوه‌تر برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، آیین وداع با وی ساعت 20 امروز شنبه در مسجد محل زندگی شهید (مسجد غدیر دزفول) واقع در خیابان امام خمینی(ره) شمالی بعد از میدان بسیج، خیابان رضوان شرقی برگزار خواهد شد.

ساعت 9 صبح یک شنبه یکم آذرماه نیز مراسم تشییع وی از محل آستانه متبرکه امامزاده سبزقبا(ع) دزفول تا گلزار شهید آباد این شهر برگزار می‌شود.

مراسم ترحیم شهید امیر علی هیودی ساعت 14 تا 16 یک‌شنبه شب در مسجد غدیر انجام خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد