سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

کمیته های برگزاری دومین دوره مسابقات کشتی فرنگی باشگاه های جهان مشخص شد

آبادان-ایرنا- اعضای کمیته های برگزاری دومین دوره مسابقات کشتی فرنگی باشگاه های جهان به میزبانی منطقه آزاد اروند در خرمشهر، معرفی شدند.

به گزارش ایرنا در نشست هماهنگی دومین دوره مسابقات کشتی فرنگی باشگاه های جهان که سه شنبه با حضور دبیر فدارسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران، مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان، معاون فرماندار ویژه خرمشهر و رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان در فرمانداری برگزار شد، شش کمیته این رقابت ها تشکیل شدند.
امین صابری رییس اداره ورزش و جوانان خرمشهر در این نشست گفت: برای برگزاری این رقابت ها شش کمیته فنی، پشتیبانی، روابط عمومی، انتظامی، پزشکی، مالی و جذب منابع و دبیر خانه در نظر گرفته شده است.
وی اظهار داشت:مدیریت کمیته فنی برای انجام امور پذیرش، اسکان، تغذیه و برگزاری مسابقات، به فدارسیون کشتی کشور سپرده شده و کمیته پشتیبانی که وظیفه ایاب و ذهاب، تامین آب، برق، گاز، مخابرات و فراهم کردن زیر ساخت ها را بر عهده دارد بر عهده شهرداری خرمشهر می باشد.
رییس اداره ورزش و جوانان خرمشهر گفت:کمیته روابط عمومی که وظیفه اطلاع رسانی، برگزاری نمایشگاه و مستند سازی را بر عهده دارد به صدا و سیمای مرکز آبادان قرار دارد و کمیته های انتظامی و پزشکی نیز به ترتیب بر عهده نیروی انتظامی و مرکز بهداشت خرمشهر قرار گرفت.
وی افزود:کمیته مالی و جذب منابع مالی به دبیر خانه سازمان منطقه آزاد اروند و کمیته دبیرخانه نیز بر عهده اداره ورزش و جوانان خرمشهر می باشد.
رییس اداره ورزش و جوانان خرمشهر گفت:سالن خلیج فارس محل برگزاری این رقابت ها دارای نواقصی است که از سوی سازمان منطقه آزاد اروند در حال تجهیز است.
آبادان، سال گذشته میزبان نخستین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان با حضور 13 تیم خارجی و چهار تیم داخلی بود.
در این رقابت ها تیم هایی از روسیه، ترکیه، جمهوری آذربایجان، کوبا، بلاروس، مجارستان، قرقیزستان، اوکراین، چین، ارمنستان و سوریه و چهار تیم داخلی مرکز جراحی پاستور اندیمشک، صبای قم، شهدای هفتم تیر تهران و یک تیم بومی از استان خوزستان حضور داشتند.
همچنین، رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان نیز، پنجم و ششم آذرماه امسال در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود.

دو بازیکن فوتبال استقلال و فولاد نمی توانند در هفته دوازدهم به میدان بروند

اهواز- ایرنا- دو بازیکن تیم های همشهری فوتبال استقلال و فولاد خوزستان به علت محرومیت نمی توانند در هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاه های ایران به میدان بروند.

به گزارش خبرنگار ایرنا موسی کولیبالی مدافع استقلال خوزستان به دلیل سه کارته بودن نمی تواند تیم خود را برابر تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز یاری دهد و اسماعیل شریفات به خاطر حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نمی تواند برای تیم فولاد خوزستان در برابر تیم استقلال تهران به میدان برود.
این دو بازی در روزهای پنجشنبه و جمعه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.
7160/6065

خرمشهر مشکلی برای میزبانی مسابقه های جهانی کشتی فرنگی ندارد

خرمشهر-ایرنا- مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت:زیرساخت های خرمشهر برای برگزاری دومین دوره رقابت های کشتی فرهنگی جهان در حال فراهم شدن است و مشکلی برای میزبانی این رقابت ها نیست.

فرامرز کیانی زاده چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت:خوزستان و منطقه ازاد اروند، سال گذشته در برگزاری نخستین دوره رقابت های باشگاه های کشتی فرنگی جهان تجربه مناسبی دارد و برای میزبانی از دومین دوره این مسابقات مشکلی نیست.
وی اظهار داشت:اگرچه سالن خلیج فارس به عنوان محل برگزاری این رقابت ها دارای نواقصی است، این سالن با هماهنگی فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر و سازمان منطقه آزاد اروند آماده می شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت:سازمان منطقه آزاد اروند تاکنون حمایت های خوبی از ورزش منطقه داشته است و به طور حتم امسال نیز، مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان می تواند بهتر از سال گذشته برگزار شود.
کیانی زاده تصریح کرد:کمیته های برگزاری این رقابت ها مشخص شده و امور کارشناسی نیز انجام شده است و با ابلاغ حکم ها به اعضای کمیته ها، مسوولیت هر کمیته مشخص می شود.
وی ادامه داد:تا هفته آینده، کمیته های مسابقه های تخصصی به صورت جداگانه نشست های خود را برگزار می کنند و ظرف 10 روز آینده نیز جلسه نشست هماهنگی به ریاست فرماندار ویژه خرمشهر تشکیل می شود تا اقدامات انجام شده مورد بررسی قرار گیرد.
دومین دوره رقابت های کشتی فرنگی باشگاه های جهان طی روزهای 25 و 26 آذر ماه سال جاری در سالن خلیج فارس خرمشهر برگزار می شود.
آبادان، سال گذشته میزبان نخستین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان با حضور 13 تیم خارجی و چهار تیم داخلی بود.
در این رقابت ها تیم هایی از روسیه، ترکیه، جمهوری آذربایجان، کوبا، بلاروس، مجارستان، قرقیزستان، اوکراین، چین، ارمنستان و سوریه و چهار تیم داخلی مرکز جراحی پاستور اندیمشک، صبای قم، شهدای هفتم تیر تهران و یک تیم بومی از استان خوزستان حضور داشتند.
همچنین، رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان نیز، پنجم و ششم آذرماه امسال در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود.

پالایش نفت آبادان بر نیروی زمینی تهران پیروز شد

آبادان-ایرنا-تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در هفته ششم رقابت های لیگ برتر کشور برابر نیروی زمینی تهران به پیروزی رسید تا همراه شمیدر تهران در صدر جدول باقی بماند.

به گزارش ایرنا این دیدار عصر دوشنبه در مجموعه ورزشی 17 شهریور آبادان برگزار شد و در پایان تیم پالایش نفت آبادان با نتیجه 68 بر 62 به برتری رسید.
در کوارتر اول این دیدار بر خلاف انتظارات تیم نیروی زمینی موفق شد با نتیجه 12 بر 11 پیروز شود.
تیم پالایش نفت آبادان که بازی را خوب آغاز نکرد و از آمادگی به دور بود در کوارتر دوم با نتیجه 24 بر 18 صاحب برتری شد.
اما در کوارتر سوم باز هم این تیم نیروی زمینی بود که پایاپای تیم پالایش نفت آبادان پیش آمد و با نتیجه 19 بر 16 به پیروزی رسید.
در کوارتر چهارم تیم پالایش نفت آبادان توانست نبض بازی را در دست بگیرد و با نتیجه 17 بر 13 حریف قعر جدول خود را از پیش رو برداشت.
رضا جوادی، جواد مرادی و سروش خادم الحسنی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.
محمد حسن زاده و مهرداد آتشی دو بازیکن پالایش نفت آبادان در دقایق پایانی کوارتر چهارم این دیدار با یکدیگر درگیر شدند.
تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با این پیروزی 13 امتیازی شد و همراه با تیم شیمدر تهران در صدر جدول قرار گرفت.

تیم منتخب خوزستان با هشت ورزشکار در رقابت‌های قهرمانی تکواندو کشور شرکت می‌کند.

حسن محمدزاده، دبیر هیات تکواندو استان در گفت‌وگو با‌ خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: این پیکارها چهارم و پنجم آذرماه در سالن شهید افراسیابی تهران انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: محمدرضا کازرونی، محمدحسین سیاحی، الیاس خالدی، رضا روحی‌اصفهانی، مهرداد درویشی، فردین اسکندری، حافظ قاطع و حمید گلشنی‌راد به ترتیب در وزن‌های اول تا هشتم به عنوان نماینده خوزستان به رقابت با حریفان خواهند پرداخت. 

دبیر هیات تکواندو خوزستان افزود: علاوه بر خودم، علی سلیمانی، سیدمهرداد رکنی و علی تاجی‌پور نیز به عنوان کادر فنی، تیم استان را در این مسابقات همراهی می‌کنیم و همچنین علیرضا تقی‌پور سرپرستی تیم را بر عهده دارد. وی در پایان خاطرنشان‌کرد: نفرات اول تا سوم هر وزن به اردوی انتخابی تیم‌ملی جهت المپیک 2016 راه خواهند یافت.

نماینده خوزستان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر واترپلو کشور به مصاف نماینده اصفهان خواهد رفت. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، این هفته از مسابقات روز جمعه (29 آبان‌ماه) برگزار می‌شود که طی آن نفت امیدیه در استخر انقلاب اصفهان رو در روی فولاد مبارکه سپاهان این شهر قرار خواهد گرفت. نماینده استان در هفته نخست این مسابقات با قرعه استراحت روبه‌رو شد و در دو هفته بعدی به یک شکست و یک پیروزی رسید و اکنون با 2 امتیاز در مکان سوم قرار گرفته است.

قایقرانان خوزستانی در مسابقات قهرمانی آب‌های آرام کشور به رقابت با حریفان خود خواهند پرداخت.

رضا دغاغله، دبیر هیات قایقرانی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، عنوان کرد: این مسابقات سوم تا ششم آذرماه به میزبانی تهران انجام می‌شود.وی ادامه داد: این رقابت‌ها در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود.

دبیر هیات قایقرانی خوزستان با بیان این‌که مسابقات در رشته آب‌های آرام برگزار خواهد شد، افزود: تیم استان با 14 قایقران در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.وی در پایان گفت: نفرات برتر مسابقات به اردوی انتخابی تیم‌ملی جهت حضور در المپیک 2016 دعوت خواهند شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد