سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

استاندار خوزستان: تردد خودروهای پلاک اروند در خوزستان قانونی است

اهواز- ایرنا- استاندار خوزستان گفت: طرح تردد خودروهای منطقه آزاد اروند در استان قانونی بوده و هیچکس نتوانسته مانع اجرای آن شود.

به گزارش ایرنا عبدالحسن مقتدایی سه شنبه در نشست خبری مشترک با نوبخت معاون رئیس جمهوری که در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد اظهار کرد: به عنوان نماینده دولت و با توجه به اختیاراتی که از وزارت کشور و شورای امنیت ملی دارم، طرح تردد خودروهای پلاک اروند را در استان اجرا کردم.
وی با بیان اینکه روال قانونی این مصوبه در حال طی شدن است، افزود: این مصوبه تا کنون از سوی دولت لغو نشده و این مساله نشان دهنده درستی مصوبه و توجه دولت به خوزستان است.
مقتدایی با اشاره به تفاوت های جغرافیای مناطق آزاد با یکدیگر اظهار کرد: پاسخ دادن درباره این مصوبه از وظایف من است و تا کنون بیش از 200 صفحه در خصوص آن جواب داده ام و محکومیتی در کار نبوده است.
به گفته وی اجرای این مصوبه در معیشت مردم خوزستان موثر بوده و باعث امیدواری مردم شده است.
وی با اشاره به جمعیت 500 هزار نفری منطقه آزاد اروند گفت: در صورتی که این منطقه به خوبی مدیریت شود تاثیر مثبت اقتصادی آن حتی به استان های همجوار نیز می رسد.
مقتدایی همچنین تحقق مصوباتی همچون طرح آبرسانی غدیر و تصفیه خانه شرق را از تعهدات دولت دانست و حل مشکلات آب و فاضلاب خوزستان را خواستار شد.
محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهوری صبح سه شنبه برای شرکت در نخستین همایش ملی بررسی ابعاد فنی، اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی طرح احیای 550 هزار هکتاری کشاورزی خوزستان وارد اهواز شد. وی در این سفر یک روزه در شورای برنامه ریزی استان و نشست خبری شرکت کرد.
استاندار خوزستان از ابتدای انتصاب خود در سال 92 طرح تردد خودروهای پلاک اروند را در دستور کار قرار داده و این امر در سال 93 محقق شد. با وجود اصرار مقتدایی برخی مقامات دولتی اما مخالفت خود را بارها با این طرح اعلام کرده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد