سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از خرمشهر

آمادگی خرمشهر برای میزبانی مسابقات جهانی کشتی فرنگی

کارون پرس- مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت:زیرساخت های خرمشهر برای برگزاری دومین دوره رقابت های کشتی فرهنگی جهان در حال فراهم شدن است و مشکلی برای میزبانی این رقابت ها نیست.

  

سرویس ورزشی، فرامرز کیانی زاده گفت:خوزستان و منطقه ازاد اروند، سال گذشته در برگزاری نخستین دوره رقابت های باشگاه های کشتی فرنگی جهان تجربه مناسبی دارد و برای میزبانی از دومین دوره این مسابقات مشکلی نیست.

وی اظهار داشت:اگرچه سالن خلیج فارس به عنوان محل برگزاری این رقابت ها دارای نواقصی است، این سالن با هماهنگی فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر و سازمان منطقه آزاد اروند آماده می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت:سازمان منطقه آزاد اروند تاکنون حمایت های خوبی از ورزش منطقه داشته است و به طور حتم امسال نیز، مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان می تواند بهتر از سال گذشته برگزار شود.

کیانی زاده تصریح کرد:کمیته های برگزاری این رقابت ها مشخص شده و امور کارشناسی نیز انجام شده است و با ابلاغ حکم ها به اعضای کمیته ها، مسوولیت هر کمیته مشخص می شود.

وی ادامه داد:تا هفته آینده، کمیته های مسابقه های تخصصی به صورت جداگانه نشست های خود را برگزار می کنند و ظرف 10 روز آینده نیز جلسه نشست هماهنگی به ریاست فرماندار ویژه خرمشهر تشکیل می شود تا اقدامات انجام شده مورد بررسی قرار گیرد.

دومین دوره رقابت های کشتی فرنگی باشگاه های جهان طی روزهای 25 و 26 آذر ماه سال جاری در سالن خلیج فارس خرمشهر برگزار می شود.

آبادان، سال گذشته میزبان نخستین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان با حضور 13 تیم خارجی و چهار تیم داخلی بود.

در این رقابت ها تیم هایی از روسیه، ترکیه، جمهوری آذربایجان، کوبا، بلاروس، مجارستان، قرقیزستان، اوکراین، چین، ارمنستان و سوریه و چهار تیم داخلی مرکز جراحی پاستور اندیمشک، صبای قم، شهدای هفتم تیر تهران و یک تیم بومی از استان خوزستان حضور داشتند.

همچنین، رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان نیز، پنجم و ششم آذرماه امسال در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد