سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

جلسه شورای شهر اهواز تعطیل شد

یکصد و پانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اهواز به دلیل به حدنصاب نرسیدن برگزار نشد.یکصد و پانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اهواز قرار بود ساعت 14 روز دوشنبه (مطابق معمول هر هفته) برگزار شود اما به دلیل غیبت 9 نفر از اعضا این جلسه به حد نصاب نرسید و لغو شد.
12 نفر از اعضا تا ساعت 15 در سرسرای اداری منتظر ماندند و در نهایت پس از یک ساعت تاخیر سایرین محل را ترک کردند.
جمشید سلحشور عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اهواز در این باره گفت: برای تشکیل جلسه باید حداقل 14 نفر از اعضا حاضر باشند ولی هر چه منتظر ماندیم، سایر اعضا در این نشست حاضر نشدند.
وی افزود: حاضران تصمیم گرفتند این جلسه را لغو کنند تا از این پس همه اعضا در مورد زمان برگزاری جلسات و ساعت آغاز نشست ها حساسیت داشته باشند.

سلحشور اظهار کرد: علاوه بر خودم، رامی علاسوند، ناجی سواری، عاشور سواری پور، هوشنگ شیرمردی، سیدمهدی آلبوشوکه، سیدجواد رضوی، حسین حیدری، شیرمردی، ابتسام الباجی، حجت الاسلام قربانعلی سعادت نیا و احمد باورساد حاضران در این جلسه بودند و علی ناصری و اسکندر زنگنه نیز با هماهنگی با هیات رئیسه غیبت داشتند.
در این جلسه تعدادی از کارکنان سازمان اتوبوسرانی اهواز نیز در اعتراض به بازنشسته نشدن خود به دلیل آنچه که نداشتن پرداخت پول بازنشستگی از سوی این سازمان عنوان شده، تجمع کرده بودند که با لغو جلسه شورای شهر مجبور به ترک محل شدند.
به گفته یکی از حاضران، این کارکنان سازمان اتوبوسرانی اهواز، با وجودی که چندین سال از بازنشستگی این افراد می گذرد اما سازمان اتوبوسرانی حقوق آنها را نداده و هنوز مجبور به کار هستند.

منبع: ایرنا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد