سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

فولاد ( تیم فوتبال )در حال نابودی است

کارون پرس- عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس به مسئولان هشدار داد اقدام عاجلی نسبت به ساماندهی وضعیت باشگاه فولاد خوزستان داشته باشند، چرا که عنقریب است این تیم به نابودی کشیده شود.
  

سرویس ورزشی، محمدباقر شریعتی در مصاحبه با خبرگزاری مجلس شورای اسلامی با اشاره به قدمت حضور ورزش فوتبال در استان خوزستان، اظهار کرد: رشته فوتبال از دیرباز در استان خوزستان رواج داشته و این استان به عنوان آغازگر ورود این رشته ورزشی به کشور محسوب می شود؛ با این حال ظرفیت های این ورزش در استان رو به افول است.

وی بر همین اساس به سابقه باشگاه فولاد خوزستان اشاره و مطرح کرد: مردم خطه خوزستان علاقه خاصی به باشگاه فولاد دارند اما متأسفانه با گذشت چند هفته از لیگ برتر، این تیم در رده آخر جدول است که مطلوب مردم خوزستان و فوتبال این خطه نیست.

نماینده مردم بهبهان و آغاجری در مجلس شورای اسلامی در ادامه به هشداری که در خصوص رویه پیش رو گرفته شده از سوی مسئولان این باشگاه داده بود، اشاره کرد و یادآور شد: ادامه بی توجهی ها نسبت به فولاد خوزستان نتیجه نامطلوبی خواهد داشت و کاهش میزان بازدهی باشگاهی با این زیرساخت که حاصل سال ها تلاش و دسترنج مردم است، موجی از ناامیدی را میان مردم ایجاد خواهد کرد که پذیرفتنی نیست.

شریعتی در ادامه به وضعیت مناسب دیگر تیم خوزستانی اشاره و عنوان کرد: تیم استقلال خوزستان سرمربی جوان و بومی دارد که این اعتماد به یک مربی بومی باعث شده است جوانانی از سراسر استان برای حضور در این تیم حاضر شوند که نتیجه آن، قرار گرفتن این تیم در رده دوم جدول لیگ برتر و تغییر سطح اقتصاد خانواده های خوزستانی این ورزشکاران است.

وی استان خوزستان را صادرکننده بازیکن به سایر استان‌ها دانست و افزود: در گذشته باشگاه فولاد 8 ملی پوش در رده بزرگسال داشت اما اکنون با داشتن یک سرمربی خارجی در رده آخر جدول لیگ برتر قرار گرفته و امکان سقوط به لیگ دسته پایین را دارد.

نماینده مردم بهبهان و آغاجری در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: از مسئولان ورزشی انتظارداریم اقدام عاجلی نسبت به ساماندهی وضعیت باشگاه فولاد خوزستان داشته باشند که عنقریب است این تیم به نابودی کشیده شود.

   
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد