سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مناظره دو فعال سیاسی اصلاح طلب و اصول گرا برگزار نشد

دزفول - ایرنا - مناظره دو فعال سیاسی اصلاح طلب و اصول گرا که قرار بود دوشنبه شب در دانشگاه ازاد اسلامی واحد دزفول برگزار شود بنا به دلایلی لغو گردید.

مناظره علی خضریان فعال سیاسی اصولگرا و صادق زیباکلام فعال سیاسی اصلاح طلب قرار بود ساعت 18 دوشنبه در سالن انصاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار شود.
موضوع این مناظره که از سوی تشکل مستقل دانشجویی انصار الزهرا(س) دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برنامه ریزی و اطلاع رسانی شده بود سیاست داخلی پس از برجام بود که لغو گردید.
دبیر تشکل دانشجویی انصارالزهرا(س) دانشگاه آزاد دزفول عصر دوشنبه به ایرنا گفت:به رغم برنامه ریزی انجام شده و دعوت از دو میهمان این مناظره در آخرین ساعات در خواست شد تا برنامه لغو شود.
سیداحمد حسینی نجفی افزود:فشار بر دانشگاه از سوی منابع مختلف موجب شد تا این مناظره برگزار نگردد.
وی افزود:صادق زیباکلام قرار بود با پرواز روز دوشنبه وارد دزفول شود که در تماس تلفنی از وی خواسته شد برنامه سفر خود به دزفول را لغو کند.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول نیز در خصوص لغو این مناظره به ایرنا گفت:در نشستی که با این موضوع در کمیسیون دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان برگزار شد مقرر گردید این مناظره به دلیل نزدیکی انتخابات و احتمال بهره برداری نامزدهای احتمالی مجلس لغو و به زمان دیگری موکول شود.
امیر عیسی زاده افزود:تمهیدات لازم برای برگزاری این مناظره اندیشیده شده بود و مشکلی خاصی برای برگزاری آن وجود نداشت اما با تدبیر مسوولان استانی لغو گردید.
این مناظره در آخرین ساعات برگزاری در حالی لغو گردید که اطلاع رسانی گسترده ای در فضای مجازی در رابطه با آن صورت گرفته بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد