سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

باند سارقان اهوازی با ۲۵۰ قلم سرقتی به دام افتادند

پاتک پلیس  به 119زورگیر وسارق خشن پایتخت
شناسهٔ خبر: 2967620 -
اهواز ـ فرمانده انتظامی کلان‌شهر اهواز گفت: یک باند سرقت به ۲۵۰ قلم کالای سرقتی به دام نیروهای پلیس افتادند.

سرهنگ عزیز اله سپهوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی مأموران کلانتری ۱۶ اهواز، یک نفر از اعضای باند سارقان در اهواز شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: با دستگیری این فرد، تحقیقات از وی شروع و منجر به شناسایی مخفیگاه سرکرده باند شد. مأموران پلیس با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات موفقیت‌آمیز سرکرده باند سارقان حرفه‌ای را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کلان‌شهر اهواز تصریح کرد: با ادامه تحقیقات پلیس، مخفیگاه سه نفر دیگر از اعضای باند شناسایی و در یک اقدام ضربتی متهمان در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سپهوند با اشاره به بازرسی مأموران پلیس از مخفیگاه سارقان گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، تعداد ۲۵۰ قلم از انواع اموال مسروقه از جمله ۱۰۰ عدد کیف زنانه، ۶۰ دستگاه گوشی تلفن همراه، ۹۰ عدد فلش مموری، اقلام دارویی، دوربین‌های مداربسته، لوازم‌خانگی، انواع طلاجات و غیره کشف شد.

وی عنوان کرد: سرکرده این باند که دارای سابقه‌های متعددی بوده و در آخرین مورد با قرار وثیقه سنگین از زندان آزاد شده بود و با تشکیل باند سارقان از منازل، فروشگاه‌ها و همچنین عابران پیاده سرقت و زورگیری می‌کردند.

فرمانده انتظامی کلان‌شهر اهواز بیان کرد: از شهروندانی که طی یک سال گذشته مورد زورگیری و سرقت قرار گرفته‌اند خواست به‌منظور شناسایی اموال مسروقه خود به پایگاه آگاهی غرب اهواز مراجعه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد