سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

«پتروشیمی اروند خوزستان» قهرمان کشتی فرنگی کشور شد

در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور

رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: تیم نوجوانان پتروشیمی اروند خوزستان، به مقام نخست رقابت‌های قهرمانی کشور رسید.

خبرگزاری فارس: «پتروشیمی اروند خوزستان» قهرمان کشتی فرنگی کشور شد                

حسین مرعشیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در اهواز، از قهرمانی تیم نوجوانان کشتی فرنگی خوزستان با عنوان تیم پتروشیمی اروند در رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد و اظهار کرد: تیم نوجوانان پتروشیمی اروند استان خوزستان همچون دهه‌های گذشته قهرمان بلامنازع رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان کشور شد. 

وی ادامه داد: این دوره از رقابت‌ها در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد که در مجموع استان خوزستان با کسب دو نشان طلا، دو نقره، یک برنز، یک عنوان چهارم و یک جایگاه ششم و کسب امتیاز عنوان نخست این مسابقات را به خود اختصاص داد. 

رئیس هیئت کشتی استان خوزستان تصریح کرد: همچنین تیم‌های لرستان با 53 امتیاز و تهران با 53 امتیاز به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند. 

مرعشیان افزود: در این رقابت‌ها، «محمدمهدی خوشبخت» و «محمد نظری مهر» از خوزستان به ترتیب عناوین فنی‌ترین کشتی‌گیر و مربی نمونه را کسب نمودند. 

وی تشریح کرد: در وزن 42 کیلوگرم «میلاد رضانژاد» موفق شد مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کند، همچنین در وزن 63 کیلوگرم «محمد مهدی خوشبخت» گردن‌آویز طلا را به خود اختصاص داد. 

رئیس هیئت کشتی استان خوزستان در ادامه عنوان کرد: در وزن 50 کیلوگرم نیز «محمد حسینوند» و در وزن 58 کیلوگرم «رضا جمالی منش» به مدل نقره این رقابت‌ها دست یافتند. 

در وزن 45 کیلوگرم نیز «علیرضا بیغان» به گردن‌آویز برنز این رقابت‌ها دست یافت و در وزن 54 کیلوگرم، «علی محمدی» مقام چهارم را کسب کرد و در وزن 69 کیلوگرم نیز، «علیرضا فتحی مقام ششم این رقابت‌ها را از آن خود کرد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد