سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

کسی از کارگران مخابرات ماهشهر خبر نمیگیرد/ ۸ ماه بدون حقوق!

خورنا – در عصر ارتباطات مسولین مخابرات هیچ خبری از کارگرانشان دارند ؟!
سهراب قهرمانی _ خورنا:درکمال دقت و دلسوزی مشغول کار بود به گونه ای که هیچ خبرنگاری نمی توانست ساده از کنار آن بگذرد آری کارگر ساده و بی آلایش مخابرات یکی از چندین کارگر شاغلی که از فروردین تاکنون حقوق دریافت نکرده اند یک مقام آگاه که خواست نامش فاش نشود گفت معظل حقوق ندادن فقط شامل کارگران و تعمیرکاران که نیرو پیمانکاران هستند شامل نمیشوند بلکه وسعت این مشکل به حدی گسترده است که حتی موجب شده است کارمندان و کارگران رسمی مخابرات نیز بصورت نصف و نیمه حقوق دریافت می کنند وزارت ارتباطات با این همه درآمد چرا در فکر ریشه کن کردن این,معظل نیستند؟

IMG-20151112-WA0040
در گفتگوی خبرنگار خورنا با چندین نفر از کارگران مخابرات شهرستان بندر ماهشهر یکی از این عزیزان که سخنان خود را با گلایه از مسولین شروع کرد گفت : آیا تاکنون برای مسولین محترم پیش آمده که نتوانند از پس ساده ترین انتظارت خانواده برنیایند و بابت تامین نیازهای اولیه افراد تحت تکفل فقط با شرمندگی سر به زیر افکنند آیا هدف از کارکردن ما تامین معاش خانواده نیست ؟ و آیا جایگاه تامین معاش در دین مبین اسلام در حد جهاد در خدا نیست ؟ اگر هست مسولین چرا باید اینگونه بی تفاوت نسبت به حقوق و مزایای ما کارگران برخورد کنند.
کارگر بعدی می گوید رنج هم درد,که داند هم درد شرح آن است به بی دردان سرد ما هیچ توقع اضافی و نامعقولی نداریم تنها خواسته ما این است که دولت مردان به فکر خانواده های ما باشند ما هم در جمع خانواده هایمان دانش آموز داریم مریض داریم دانشجو داریم و ما هم حق زندگی داریم لذا دولتی که با عقل و خرد و اندیشه تمامی مشکلات دیپلماسی و سیاسی و اقتصادی را با اقتدار ریشه یابی و رفع نمود بی شک و یقینا میتوانند راهکاری مناسب برای مشکلات معیشتی ما کارگران مخابرات پیدا کنند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد