سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اجازه نمی‌دهیم نیروهای بومی اخراج و غیربومی‌ها جایگزین شوند

اجازه نمی‌دهیم نیروهای بومی اخراج و غیربومی‌ها جایگزین شوند


سرویس اخبار خوزستان سایت خبری تحلیلی عصر اهواز :

سید شریف حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اخراج ۱۵۰ نیروی مجتمع نفت منصوری اهواز اظهار داشت: به‌طور حتم در این زمینه پیگیر خواهم بود و در همین راستا نیز به همراه جمعی از نمایندگان با وزیر نفت در سفری که در چند روز گذشته به اهواز داشتند، صحبت‌های لازم را انجام دادیم.

وی افزود: ما به‌عنوان نمایندگان مردم اجازه نخواهیم داد تا نیروهای بومی را برای جایگزینی نیروهای غیربومی اخراج کنند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به بحث بنزین یورو۴ تصریح کرد: با توجه به وابستگی و پس از آن مشکلاتی که کشور ما در زمینه ورود بنزین از خارج وجود داشت، بحث تولید بنزین یورو ۴ و گازوییل استاندارد در دستور کار دولت قرار گرفت.

حسینی افزود: به همین منظور برخی کارخانه‌ها با همکاری شرکت‌های خصوصی و دولتی و همچنین بهره‌گیری از دانش برخی شرکت‌های کشور ترکیه که دارای سابقه فراوانی هم در این زمینه بودند، اقدام به تولید بنزین یورو ۴ کردند.

وی اظهار کرد: در خوزستان نیز روند اجرایی یکی از پروژه‌های موجود در این بخش دارای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی است و البته وزارت نفت نیز در راستای قطع وابستگی کشور در این زمینه، برنامه‌ریزی‌های در یک چارچوب کاملاً مشخص داشته است.

نماینده مردم اهواز در مجلس افزود: استفاده از سوخت و خودروهای استاندارد یکی از مباحث بسیار مهمی است که در مجلس مطرح می‌شود زیرا درصورتی‌که خودروها در کشور از استانداردهای لازم برخوردار نباشند حتی در صورت استفاده از سوخت استاندارد نیز شاهد تغییر به‌ویژه در زمینه کاهش آلودگی‌های سوختی نخواهیم بود.

وی اظهار امیدواری کرد: در آینده پیشرفت سریع و محسوس‌تری در زمینه استانداردسازی خودروها داشته باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد