سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

نشست چند باره زمین در اهواز

نشست چند باره زمین در اهواز
کارون پرس- بارش های دو روزه در اهواز منجر به نشست زمین در چند نقطه از اهواز شده است.
  

سرویس شهری ، بارش باران در روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته در شهر اهواز که منجر به آبگرفتگی معابر عمومی شده بود، سبب نشست زمین خیابان های هسته مرکزی اهواز و در مجاورت اجرای پروژه قطار شهری اهواز شد.

بررسی میدانی خبرنگار ما از خیابان سلمان فارسی اهواز ،نبش خیابان ادهم نشان می داد که نشست زمین منجر به تخریب بخشی از سنگ فرش ها و آسفالت خیابان شده  و تردد خودروها در این خیابان به سختی انجام می شود.

بنابراین گزارش شهروندان معتقد هستند، این نشست زمین در نتیجه حفاری های انجام شده به منظور اجرای پروژه قطار شهری اهواز رخ داده است که تاکنون بارها منجر به نشست زمین و ریزش ساختمان های این خیابان شده است.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اهواز در این رابطه به کارون پرس گفت:این بار نشست زمین مربوط به حفاری های پروژه قطار شهری اهواز نیست بلکه این نشست مربوط به کانال های آب ، برق و فاضلاب شهری است که در این خیابان ایجاد شده است و در اثر تجمع چند روزه آب باران این کانال ها شسته شده اند.

عباس هلاکویی افزود: با اجرای عملیات مترو شهری در خیابان سلمان فارسی اهواز کانال های انتقال برق و آب و نیز سیستم فاضلاب این خیابان به صورت زیرزمینی انجام می شود از این رو این نشست در عمق چند کم انجام شده این درحالی است که سقف کانال مترو در حدود 10متر پایین تر از نشست این کانال واقع است.

نشست چند باره زمین در اهواز

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نشست چند باره زمین در اهواز

   
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد