سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش آب و هوای خوزستان

وقوع رگبار و رعد و برق از سه شنبه هفته جاری در برخی مناطق شمالی خوزستان

اهواز - ایرنا - معاون اداره کل هواشناسی خوزستان ، وقوع بارش های رگباری و رعد و برق از اواخر روز سه شنبه هفته جاری در برخی مناطق شمالی و ارتفاعات استان پیش بینی کرد

علیرضا غلامپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد با ورود سامانه بارشی، شاهد رشد ابرهای جوششی و بارش های رگباری همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ در مناطق یاد شده خواهیم بود که تا شنبه هفته آینده با شدت و ضعف ادامه دارد.
وی با اشاره به بارش باران در روز پنج شنبه گذشته در استان افزود: میزان بارش در لالی 4.8، ایذه 2.6، گتوند و دزفول 2.5، اندیمشک 2.3، مسجدسلیمان 2.1، شوشتر دو ، شوش 1.7، اهواز و بستان 0.6 ثبت شده است.
غلامپور ادامه داد: همچنین از اواخر وقت امروز(یکشنبه) با توجه به تقویت زبانه کم فشار در سطح زمین و وجود ناپایداری در سطوح فوقانی جو، ابرناکی در استان و افزایش رطوبت در نیمه جنوبی به ویژه در نوارساحلی دور از انتظار نیست.
معاون اداره کل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: در شبانه روز گذشته، اهواز با 35 و ایذه با 14 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان گزارش شده است.
وی پیش بینی کرد: دمای هوای امروز اهواز حداکثر به 36 و فردا صبح (دوشنبه)حداقل به 21 درجه سانتیگراد برسد.
3004/6065

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد