سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

شهرداری و آبفا رفوزه شدند

شهرداری و آبفا رفوزه شدند
کارون پرس- عزاداری عزاداران اهوازی با معضل فاضلاب همراه بود.
  

سرویس شهری- عزاداری شهروندان اهوازی و برگزاری مراسم تعزیه و سینه زنی در شهر اهواز در روزهای تاسوعا و عاشورا در حالی برگزار شد که آب فاضلاب رها شده در خیابان ها، برگزاری این مراسمات را با مشکل مواجه کرد.

بنابراین گزارش ،شدت تجمع آب فاضلاب و بیرون زدگی آن در خیابان های هسته مرکزی شهر به قدری بود که در جریان حضور دسته جات و گروه های عزاداری،برخی از عزاداران با در دست داشتن جارو و خشک کن اقدام به هدایت آب فاضلاب از مقابل محل عبور و برگزاری این عزاداری ها کردند.

یکی از عزاداران در این رابطه گفت: از قبل از آغاز ماه محرم تاکنون بارها با مسئولان شهرداری محله و نیز اداره آب و فاضلاب برای حل این معضل تماس داشته ایم اما هر یک دیگری را مسئول این کار می داند و در نهایت اینکه ما اهالی دست به کار شدیم و به جمع آوری آب فاضلاب و پاکسازی خیابان برای برگزاری مراسم عزاداری اقدام کردیم.

وی گفت: در روزهای برگزاری عزاداری حسینی (علیه السلام) بیرون زدگی فاضلاب شهری در خیابان ها تردد عزاداران را با مشکل مواجه کرد و بوی بد فاضلاب در این روزها جلوه بدی به این مراسم داده بود.

وی در پایان گفت: هرچند که این فضا و شکل زشت شهر در طی این چند روز مایه شرمندگی مردم شهر در مقابل مهمانان خارج از شهر اهواز بود ولی خودمان را هر طوربود قانع کردیم که این فضا برای مدیران شهرداری و شرکت آب و فاضلاب مایه خجالت بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد