سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

نخستین شهرآورد آبی‌ اهواز/ فولاد همچنان یکه تاز ناکامی

هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور
نخستین شهرآورد آبی‌ اهواز/ فولاد همچنان یکه تاز ناکامی

در هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور، دو تیم آبی‌پوش شهر اهواز به مصاف هم خواهند رفت و فولاد از سیاه‌جامگان مشهد پذیرایی می‌کند.

خبرگزاری فارس: نخستین شهرآورد آبی‌ اهواز/ فولاد همچنان یکه تاز ناکامی                

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، در حالی که لیگ برتر فوتبال کشور به روزهای حساس خود نزدیک شده، شرایط تیم‌های خوزستانی نیز در جدول رده‌بندی مسابقات نیز تأمل برانگیز است.

فولاد خوزستان که دو فصل پیش قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرده، اکنون در قعر جدول جای خوش کرده و بدون کسب حتی یک برد، در انتظار ایجاد شوک به سر می‌برد تا شاید بتواند از شرایط موجود خارج شود.

شاید رفتن «اسکوچیچ» و یا تغییراتی در هیئت‌مدیره فولاد خوزستان این شوک لازم را به این تیم وارد کند و در ادامه شاهد تلنگر خوردن این تیم نیز باشیم، این در حالی ست که بد بین‌ترین هوادار فولاد نیز این روزها را پیش‌بینی نمی‌کرد.

استقلال اهواز نیز که دست‌وپا شکسته خود را در لیگ برتر فوتبال کشور جای انداخته است نیز وضعیت مناسبی در جدول ندارد و باخت هفته گذشته این تیم مقابل راه‌آهن در تهران، کمر روحی این تیم را شکست، البته بحث‌های زیادی مطرح شد مبنی بر اینکه این باخت مشکوک بوده، اما آبی‌های اهواز مشکلاتی فراتر از این بحث‌ها دارند.

شاگردان عبدالله ویسی نیز در این هفته کار سختی را در پیش نخواهند داشت و برای رویارویی با همشهری خود کمی باید بر احساسات خود غلبه کنند تا بتوانند در نبرد با صدرنشینان جای نمانند.

در همین چارچوب فردا دوشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز شهرآورد آبی اهواز برای نخستین بار در لیگ برتر رقم خواهد خورد و در دو تیم هم نام اهوازی که هیچ نسبتی نیز با هم ندارند، به دیدار هم خواهند رفت.

دیدار این دو تیم برای آبی‌های کنه کار اهواز و سرمربی جدید این تیم بسیار حیاتی خواهد بود چرا که حنطه به خوبی می‌داند و که فروکش کردن آتش حضورش تنها با نتیجه‌گیری در این دیدار رقم خواهد خورد.

استقلال اهواز پس از کسب باخت فاحش در مقابل راه آه در تهران، در این اندیشه هستند که نشان دهند تیمی نیستند که به اندازه شش گل ضعیف باشند، استقلالی‌ها از اینجای کار، هر نتیجه‌ای از دست دهند، بیشتر و بیشتر به قعر جدول فرو می‌روند و صعود به رده‌های بالایی برای آنها دست نیافتنی‌تر خواهد بود.

باید دید که حضور «حنطه» در این تیم چه عواقبی را در پی خواهد داشت و آیا شوک مثبتی را که مدیران استقلال اهواز انتظار آن را می‌کشند رقم می‌خورد و یا بیماری این تیم فراتر از این مسائل است که بتوان با شوک آن را درمان کرد.

در سوی دیگر میدان شاگردان عبدالله ویسی با نتایجی درخشان 9 هفته گذشته خود در میدان حضور خواهند داشت، تیمی که هفته گذشته نیز می‌توانست صدر جدول را از آن خود کند اما این فرصت را از دست داد تا این کار به این هفته موکول شود، در صورت توقف صدرنشینان، استقلال خوزستان با پیروزی در این دیدار می‌تواند صدرنشین جدید لیگ برتر لقب گیرد.

آبی بالانشین شهر اهواز که نه نیازی به شوک دارد و نه از بیماری بد علاجی رنج می‌برد، این روزها در اندیشه جبران نتایج دو تیم دیگر خوزستان است، دو تیمی که در وهله اول از بحران مدیریتی موجود رنج می‌برند و سپس از موضوع فنی ضربات زیادی به آنها وارد کرده است.

این روزها استقلال خوزستان آبروی فوتبال خوزستان است، در روزهایی که فولاد قهرمان قعرنشین جدول است، استقلال کهنه‌کار بیمار است و دو تیم دسته اولی استان که اتفاقاً بی‌پول هم نیستند، در لیگ یک درجا می‌زنند، شاگردان عبدالله ویسی یک تنه بار فوتبال استان را در کشور به دوش کشیده‌اند و از همین بابت، همه هواداران فوتبال خوزستان برای این تیم آرزوی موفقیت خواهند داشت.

دیدار دو تیم استقلال اهواز و استقلال خوزستان در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور، عصر دوشنبه از ساعت 17 در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد.

محمدحسین زاهدی فرد، دیدار دو تیم اهوازی رقابت‌های لیگ برتر را داوری خواهد کرد و آقایان علی اکبر نوری و بابک عباسقلی زاده وی را در امر قضاوت این دیدار یاری می‌کنند.

اهواز در هفته دهم لیگ برتر میزبان یک دیدار دیگر نیز خواهد بود، فولاد خوزستان در این هفته از سیاه‌جامگان پذیرایی می‌کند تا شاید این دیدار پایانی باشد بر نوار ناکامی‌های کابوس وار این تیم در لیگ برتر که 9 هفته است دست از سر این تیم بر نمی‌دارد.

مشکلات عدیده فولاد در این آوردگاه آن‌قدر زیاد است که گاه شمردن آن از حوصله مخاطب خارج است، با استعفای دهکردی از سمت مدیرعاملی فولاد و جایگزینی اژدری زاده، از همان ابتدا مشخص بود که این صندلی را هرکسی توان گرداندن ندارد، همچنین بازیکنانی که برای این تیم به خدمت گرفته شدند در حد نام فولادخوزستان نبودند و سرمربی کروات این تیم  که از ابتدای لیگ تاکنون آماج حملات بوده است، تاکنون فشار زیاد انتقادها را تحمل کرده و قصد شانه خالی کردن را نیز ندارد جز اینکه حق‌وحقوق خود را بگیرد و از ایران برود.

حال قرمزهای قدرتمند آن روزهای شهر اهواز، در حسرت روزهای گذشته و اشتباهات صورت گرفته، در انتظار رقم خوردن روزهای خوب هستند که شاید آغاز آن در اهواز و دیدار با سیاه‌جامگان باشد.

فولاد خوزستان می‌تواند با ایجاد یک شوک مثبت و دوری جستن از حواشی موجود به روزهای خوب خود برسد به شرط اینکه این تیم مدیریت شود.

دیدار دو تیم فولاد خوزستان و سیاه‌جامگان مشهد در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور، از ساعت 17 روز سه شنبه به قضاوت حسن اکرمی در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز خواهد شد.

آقایان حمید سبحانی و فرید امیدوار، اکرمی را در امر قضاوت این دیدار یاری خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور، از فردا در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود که طی آن، دو تیم آبی‌پوش و هم نام اهوازی به مصاف هم خواهند رفت و فولاد خوزستان از سیاه‌جامگان مشهد پذیرایی می‌کند.

  انتهای پیام/72013/ق30

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد