سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

حواشی دیدار تیم های استقلال اهواز و پدیده

دیدار تیم های استقلال اهواز و پدیده مشهد از هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- این دیدار از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد.

*پیش از آغاز بازی علی حنطه، سرمربی آبی پوشان اهوازی که سابقه مربیگری در تیم های مشهدی را دارد به سمت نیمکت پدیده رفت و برخورد گرمی با کادرفنی حریف داشت.

*معدود تماشاگران حاضر در ورزشگاه نیز که با تغییر کادرفنی استقلال اهواز، امید بسیاری به متحول شدن این تیم داشتند در ابتدای بازی این تیم را به شدت با شعار "استقلال با غیرت" مورد تشویق قرار دادند.

*عادل کلاه کج، هافبک محروم استقلال اهواز نیز از جایگا ویژه نظاره گر این بازی بود.

*طالب ریکانی، فرزاد آشوبی و سعید سالارزاده که با دلایل مختلفی، مدتی در تمرینات این تیم حاضر نبودند در این بازی در ترکیب ثابت قرار گرفتند.

*در دقیقه 37 یونس شاکری برای پدیده گلزنی کرد و دو دقیقه بعد نیز سعید سالارزداه گل تساوی را برای استقلالی ها به ثمر رساند تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

*سید شریف حسینی، نماینده مردم اهواز در مجلس شواری اسلامی نیز با حضور در جایگاه ویژه از نزدیک نظاره گر این دیدار بود.

*در آغاز نیمه دوم مسابقه، نماینده فدراسیون نسبت به نور ورزشگاه تختی معترض شد و از مسوولان ورزشگاه خواست تا پروژکتورهای خاموش را روشن کنند که پس از روشن شدن آن ها ورزشگاه پرنور شد.

*در دقیقه 60 بازی یک ضربه کرنر نصیب بازیکنان پدیده شد که محسن یوسفی این ضربه را در شلوغی جلوی دروازه یا یک بغل پای آرام وارد دروازه استقلال کرد.

 

*دو دقیقه بعد بازهم محسن یوسفی و این بار با ضربه دیدنی از پشت محوطه جریمه، دروازه شاگردان حنطه را فرو ریخت تا ضمن دو گله کردن خود، تیمش را با حساب 3 بر یک پیش انداخته باشد.

*در دقیقه 64 بازی نیز در یک فعل و انفعال در محوطه جریمه پدیده، توپ به دست مدافع این تیم برخورد کرد که فغانی، قاضی این دیدار آن را ضربه پنالتی اعلام کرد و این ضربه را فرزدا آشوبی توانست وارد دروازه روشنگر گلر پدیده مشهد کند.

*نزدیک به 500 تماشاگر نظاره گر این بازی بودند.

*این دیدار در نهایت با حساب 3 بر 2 به سود شاگردان رضا مهاجری به پایان رسید.


خبرنگار: 17035

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد