سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

شهرداری ایذه غیرقانونی به حریم شبکه بهداشت وارد شده است

رئیس شبکه بهداشت و درمان ایذه:
شهرداری ایذه غیرقانونی به حریم شبکه بهداشت وارد شده است

رئیس شبکه بهداشت و درمان ایذه گفت: شهرداری به‌طور غیرقانونی ماشین‌آلات خود را وارد زمین این اداره کرده است.

خبرگزاری فارس: شهرداری ایذه غیرقانونی به حریم شبکه بهداشت وارد شده است                

غلامرضا صفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه با اشاره به مشکل مالکیت زمین بین شبکه بهداشت و شهرداری این شهر اظهار کرد: یک‌سری مشکلات مالکیت بین این دو نهاد شهرستان برای زمین واقع در مرکز شهر و بهداشت حوزه 2 شهری وجود دارد که باعث به‌ وجود آمدن اختلافات قانونی شده است.

وی با بیان اینکه پس از طی مراحل قانونی هنوز رای نهایی صادر نشده است افزود: با توجه به مشخص نبودن نتیجه نهایی، شهرداری ایذه شب گذشته در یک اقدام غیرقانونی با باز کردن درب زمین شبکه بهداشت و درمان نسبت به استقرار ماشین‌آلات خود در آن اقدام کرده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ایذه با غیر‌قانونی خواندن این اقدام شهرداری خاطرنشان کرد: شهرداری برای انجام این اقدام باید در ابتدا منتظر صدور رای نهایی بماند و ما نیز در‌ صورت اثبات مالکیت به‌کار خود ادامه خواهیم داد و در غیر این نیز، زمین را به شهرداری باز می‌گردانیم.

صفری اضافه کرد: این سری اتفاقات در حالی‌است که در بسیاری از مناطق اگر خرید و فروش یک قطعه زمین صورت بگیرد، ابتدا شهرداری برای رفع نیاز و همکاری به شبکه بهداشت اعلام می‌کند و در صورت عدم نیاز، شبکه بهداشت و درمان آن را به‌فروش می‌رساند.

وی در پایان، با اشاره به اینکه روز اول مهرماه نیز شهرداری نسبت به پلمب درب ورودی این زمین اقدام کرد یادآور شد: روز چهارم مهرماه جاری با حضور رئیس شورای اسلامی شهر و نامه فرماندار درب این مکان بازگشایی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد