سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی استان

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز با تایید استعفایش، گفت: من به چند دلیل خاص استعفا دادم.

محمد ارشدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در خصوص استعفای خود از مدیرعاملی این باشگاه، اظهارکرد: بله من استعفا داده‌ام، البته هنوز مورد تایید آقای ملکی، مالک باشگاه قرار نگرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که علت استعفای‌تان چه بوده است؟ گفت: استعفای من چند دلیل خاص دارد که یکی از دلایل آن تاحدودی به مسایل مالی برمی‌گردد و یکی دیگر از دلایل هم این است که با توجه به این‌که من رییس کل جبهه اعتدال‌گرایان کشور هستم در خصوص بحث انتخابات کمی مشغله کاری دارم و با توجه به این‌که کارهای سیاسی وقت‌گیر هستند، خواستم با استعفای من از مدیرعاملی این باشگاه،‏ فضا برای کار فرد دیگری باز شود.

ارشدی خاطرنشان‌کرد: تمام تلاشم را در این تیم کردم و کمک هم داشتم و البته افتخار می‌کنم برای مردم خوزستان هزینه کردم. متاسفانه هارمونی اصلی پولی و درآمدی در این باشگاه به وجود نیامده است. به هر حال هدف ما این است که هیچ ضربه‌ای به تیم وارد نشود ولی من مسیر سختی را برای باشگاه متصور هستم و امیدوارم که این باشگاه راه خود را با موفقیت طی کند. 

وی بیان‌کرد: من همچنان عضو هیات مدیره باشگاه هستم و نسبت به مردم خوزستان عرق دارم. به هر حال هنوز استعفای من پذیرفته نشده است و اگر در نهایت هم پذیرفته شد‏ امیدوارم در جایی دیگر در خدمت مردم خوزستان باشم.

بانوی شناگر خوزستانی رکورد ملی شنای مقاومتی را ارتقا داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، مهناز کریمی توانست رکورد شنای مقاومتی کشور را با ثبت رکورد 320 کیلومتر و 760 متر در 14 ساعت شنای متوالی افزایش دهد. 

این رکورد پیش از این در دست لیلا اصغری دیگر شناگر کشور بود که کریمی روز گذشته (شنبه) با رکوردی که به ثبت رساند توانست آن را ازآن خود کند.

در ثبت این رکورد، هیات ثبت رکورد کشور و نمایندگان فدراسیون ورزش‌های همگانی نیز حضور داشتند.

ووشوکاران خوزستانی در روز دوم مسابقات بین‌المللی جام پارس، به یک مدال طلا و دو نشان نقره رسیدند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، این رقابت‌ها از 28 شهریورماه با شرکت نمایندگان کشورهای گرجستان، سوئد، پاکستان، افغانستان، عراق، روسیه، آمریکا، هنگ‌کنگ، ترکمنستان، فیلیپین، ارمنستان، اندونزی، قزاقستان، جمهوری آذربایجان، ازبکستان، ویتنام، هند و دو تیم از ایران به میزبانی تهران آغاز شد.در مسابقات فرم چیانگ‌شو که صبح امروز (یکشنبه) برگزار شد، رضا خلف‌زاده از پارس جنوبی که روز گذشته به مدال نقره رسیده بود، با امتیاز 9.41 به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و بهروز بخشی‌زاده دیگر ووشوکار خوزستانی از تیم منتخب ایران با 9.16 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت. در فرم نن‌دائو نیز فرشاد عربی که روز گذشته در فرم نان‌چوان به عنوان نخست رسیده بود، با 9.49 امتیاز به مدال نقره فرم نن‌دائو دست یافت.

زمان دیدار تیم‌های استقلال اهواز و گسترش فولاد تبریز از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر کشور تغییر کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، طبق برنامه از پیش تعیین شده این دیدار قرار بود روز جمعه، سوم مهرماه در اهواز برگزار شود که باتوجه به درخواست تغییر زمان این بازی از سوی باشگاه گسترش فولاد تبریز به دلیل دیدار جام حذفی این تیم در روز دوشنبه، سی‌ام شهریورماه و با قبول این درخواست از سوی سازمان لیگ و باشگاه استقلال اهواز‏، زمان این بازی تغییر کرد.

بر این اساس این دیدار روز شنبه، چهارم مهرماه از ساعت 17:30 در ورزشگاه تختی اهواز برگزار ‌می‌شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز استعفا داد؟
ورزشی  12:9:27 1394/06/29
946-26881-5 کد خبر

در حالی که خبر استعفای مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در برخی رسانه‌ها مطرح شده است، قائم‌مقام باشگاه از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی می‌کند.

کارون یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: چه کسی این موضوع را گفته است و من تاکنون چنین چیزی نشنیده‌ام. وی گفت: امروز با آقای ملکی، مالک باشگاه در این خصوص صحبت می‌کنم تا خبر درست را اطلاع دهم.

برترین دختران رقابت‌های آزاد و دسته برتر تنیس‌روی‌میز نوجوانان خوزستان شناخته شدند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، این مسابقات روز جمعه، 27 شهریورماه در اهواز برگزار شد. در پایان این رقابت‌ها، مشکات بهمئی از اهواز بدون باخت عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد، فرناز اسکندری از رامهرمز دوم شد و آوا علیزاده از اهواز در جایگاه سوم قرار گرفت. نفرات برتر این مسابقات در رقابت‌های کشوری پیش‌رو شرکت خواهند کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد