سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از دزفول

ظرفیت های سرمایه گذاری دزفول با حضور هیات تجاری خارجی بررسی شد

دزفول - ایرنا - ظرفیت های سرمایه گذاری در دزفول با حضور یک هیات تجاری خارجی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول جمعه به ایرنا گفت: در این نشست مشترک هیات تجاری خارجی ضمن دیدار از مناطق مختلف دزفول با ظرفیت های سرمایه گذاری در این شهرستان آشنا شد.
حبیب اله آصفی با اشاره به پتانسیل بالای شهرستان دزفول در زمینه بازرگانی ، گردشگری و نیز کشاورزی و صنایع وابسته اظهار کرد:دزفول با پیشینه ای تاریخی قطب بازرگانی شمال استان خوزستان بوده و بخش عمده ای از تجارت بازرگانی شمال خوزستان در دزفول انجام می شود.
وی به ظرفیت های بی شمار بخش کشاورزی دزفول از جمله تولید 100 میلیون شاخه گل و صادرات گل به کشورهای مختلف اشاره کرد و گفت:بیش از چهار میلیون تن تولیدات کشاورزی شمال استان خوزستان از طریق دزفول به بازارهای سراسر کشور و نیز کشور عراق صادر می شود که این خود ظرفیت بالایی برای فعالیت های تجاری و بازرگانی خارجی است.
آصفی به ظرفیت های گردشگری شهرستان دزفول نیز اشاره کرد و گفت:زیر ساخت های لازم برای سرمایه گذاری در شهرستان دزفول به ویژه در زمینه گردشگری فراهم بوده و از سرمایه گذاران در این شهرستان حمایت می شود.
مدیر عامل هیات تجاری خارجی که دارای چند شرکت بزرگ سرمایه گذاری در کشورهای حاشیه خلیج فارس می باشد نیز ظرفیت های سرمایه گذاری در ایران را منحصر بفرد دانست و گفت:ایران از ظرفیت بالایی برای سرمایه گذاری برخوردار بوده و با لغو تحریم ها شرکت های خارجی برای سرمایه گذاری در بازار ایران وارد عمل شده اند.
وی که نخواست نامش فاش شود ابراز امیدواری کرد با سرمایه گذاری 200 میلیون دلاری در پروژه تجاری طاووس در دزفول علاوه بر اجرای این طرح بزرگ اقتصادی ، در بخشی از بازار تجاری استان خوزستان سهیم شود.
محمدرضا کرمی نژاد شهردار دزفول نیز گفت:پروژه تجاری طاووس در زمینی به مساحت 40 هزار متر مربع در ساحل رودخانه دز و در پایین دست بوستانی ساحلی دز برای اجرای طراحی شده است.
وی افزود:در این پروژه بزرگ تجاری که با 260 هزار متر مربع طراحی شده علاوه بر بازار ، هتل و سالن های اجتماعات مراکز بهداشتی نیز پیش بینی شده است.
در نشست بررسی ظرفیت های سرمایه گذاری شهرستان دزفول با حضور هیات تجاری خارجی ، فرهاد جاموسی ، ایرج نادبی زاده ، عظیم سرافراز و محمدحسن فضیلت پناه اعضای شورای اسلامی شهر دزفول نیز حضور داشتند.
این هیات تجاری در سفر یک روزه به شهرستان دزفول از مناطق مختلف این شهرستان و ظرفیت های سرمایه گذاری آن دیدن کرد.
6068


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد