سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک گزارش ورزشی

از بدترین «فولاد» تاریخ رونمایی شد
دسته‌گلی که «اسکوچیچ» آب داد

بدترین مدل «فولاد» خوزستان در فصل جدید رونمایی و تقدیم به هواداران این تیم شد.

خبرگزاری فارس: دسته‌گلی که «اسکوچیچ» آب داد                

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، فولاد خوزستان که با سر و صدای بسیار و به عنوان پنجمین تیم گران‌قیمت لیگ پانزدهم شناخته شده، بر اثر تفکرات سرمربی کروات این تیم به شرایط سختی برخورد کرده است.

این تیم که برای اخذ سهمیه لیگ قهرمان آسیا بسته شده بود و بازیکنانی که برای این تیم به خدمت گرفته شد، تاکید بر کارآمدی آنان بسیار بود حتی جنجال بر سر به‌کارگیری «خانزاده» محروم را نیز «اسکوچیچ» برد و در نهایت حرف او بود که بر کرسی نشست.

اکنون این تیم پس از پایان 6 هفته از آغاز لیگ برتر در قعر جدول رده‌بندی مسابقات قرار گرفته و این ظرفیت را دارد که هر تیمی بر آن غلبه کند.

تحمل هواداران این تیم نیز به سر آمده و اعتراضات خود را از طرق مختلف به گوش مسئولان این تیم رسانده‌اند، دنیای مجازی و رسانه‌های محلی خوزستان سرشار شده از گلایه‌های بی‌شمار دوستداران و دلسوزان این تیم که دغدغه گرفتار شدن قرمز پرافتخار این استان در دام نامهربانی‌های فوتبال ایران را دارند.

اکنون این تیم در جایگاهی قرار گرفته که تقابل‌ها برای وضعیت سرمربی این تیم آغاز شده و به وضوح می‌توان دید که باشگاه در انتظار استعفای سرمربی کروات است و سرمربی نیز در انتظار اخراج خود تا با جیب پر به خانه خود بازگردد.

حال نگرانی‌ها نیز از بابت ماندن یک هزینه سنگین بر دوش باشگاه از بابت اخراج یک مربی خارجی‌ است و کارهایی که می‌توان با این پول کرد، اما بی‌تجربگی و ناکارآمدی مدیران باشگاه باعث شد تا این تیم امروز در این راه قرار گیرد و قعر جدول را نیز تجربه کند.

از طرفی بازیکنانی که برای این تیم به خدمت گرفته شده‌ نیز کیفیت لازم را از خود نشان نداده‌اند و به‌هیچ عنوان در حد نام و آوازه فولاد خوزستان نبوده‌اند، این بازیکنان تاکنون حتی نتوانسته‌ این تیم را از رسیدن به قعر جدول نجات دهند، چه رسد به رساندن فولاد به جمع مدعیان لیگ برتر.

حال این فرضیه وجود دارد که حتی اگر اسکوچیچ اخراج شود، ارزش آن را دارد تا فولاد با تحمل این بار مالی سنگین در راه درست قرار گیرد، اما هزینه این ناکامی را چه کسی پرداخت خواهد کرد.

حال باید به توانایی این مربی شک کرد که با دستان خالی هیچ کاری از وی بر نمی‌آید و اگر سال گذشته اتفاقات خوبی برای این تیم رخ داد و توانایی بازیکنان این تیم بود که باعث شد آن فولاد با دستان خالی و مشکلات زیاد جای خوبی برای خود دست و پا کند.

و ما همچنان می‌نازیم بر امکانات باشگاهی که دیگر علاقه‌ای به تیم‌داری ندارد و در سال جاری نیز بر اثر جبر مسئولان استانی حاضر به تیم داری شده‌اند.

و این واقعیت تلخ و نزدیک شدن به انتهای یک شیرینی بزرگ، این بار به فوتبال خوزستان رسید و گریبانگیر تیمی شد که کمتر کسی فکرش را می‌کرد، امروز فولاد در عمق سوءمدیریت‌ها روزهای سیاهی را طی می‌کند و در بن بستی گیر افتاده که خروج از آن نیازمند هزینه‌های بسیاری خواهد بود.

حال این موضوع که در صورت رفتن اسکوچیچ چه کسی جای وی را خواهد گرفت، معضل بزرگی خواهد بود، معضلی که کارآمدی یا عدم آن را برای مدیران فولاد به اثبات می‌رسد.اگر فولاد مردان در انتخاب سرمربی تیم خود انتخاب درستی انجام دادند، می‌توان آینده نسبتاً روشنی را برای این تیم متصور شد، در غیر این صورت بی‌تعارف باید نام فولاد را از فهرست تیم‌هایی که باید دوست داشت و به آن اعتماد کرد، حذف کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد