سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

علاسوند رییس شورای شهر اهواز شد

در یکصد و یکمین جلسه شورای شهر اهواز، انتخابات هیات رییسه شورا برگزار و رامی علاسوند با حداکثر آراء به عنوان رییس شورای شهر اهواز در سومین سال فعالیت شورای چهارم انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، در این جلسه که امروز (23 شهریورماه) برگزار شد، زیبا صالح‌پور و رامی علاسوند به عنوان دو کاندیدای ریاست شورا معرفی شدند. در ابتدای رای‌گیری صالح‌پور پیش افتاد ولی در نهایت علاسوند با 11 رای در مقابل 10 رای صالح‌پور، به ریاست شورا انتخاب شد.

در ادامه انتخابات هیات رییسه، علی ناصری و ناجی سواری پور نیز برای قرارگرفتن در جایگاه نائب رییسی شورا با هم رقابت کردند که در نهایت ناجی سواری با 12 رای در مقابل 9 رای علی ناصری، برای سومین سال پیاپی نائب رییس شورا شد.

همچنین برای انتخاب دبیر اول شورای شهر، جمشید سلحشور و هوشنگ شیرمردی کاندید شدند که پس رای‌گیری، سلحشور با 11 رای و یک رای بیشتر از شیرمردی، به عنوان دبیر اول شورای شهر اهواز انتخاب شد.

برای انتخاب دبیر دوم شورای شهر نیز حجت‌الاسلام کاظم سواری و علی ناصری کاندید شدند که علی ناصری با 12 رای در این جایگاه قرار گرفت.

جانعلی خورشیدی نیز با 11 رای در مقابل 10 رای عاشور سواری‌پور، به عنوان خزانه‌دار شورا انتخاب شد.

سخنگوی شورای شهر نیز توسط هیات رییسه شورا انتخاب خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد