سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

نماینده شوشتر:تردد خودروهای اروندی گفت: تردد خودروهای اروندی در سطح استان خوزستان، کاملا قانونی و مورد تایید دولت است

نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با ابراز قدردانی از استاندار خوزستان برای تصویب طرح تردد خودروهای اروندی گفت: تردد خودروهای اروندی در سطح استان خوزستان، کاملا قانونی و مورد تایید دولت است و کسانی که به این طرح اشکال وارد می‌کنند، از قانون بی‌خبرند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد سادات ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، در خصوص حاشیه‌سازی‌های انجام شده در مورد تردد ماشین‌های اروندی در سطح استان خوزستان اظهار کرد: طرح تردد خودروهای پلاک اروندی کاملا قانونی است و روال قانونی را گذرانده و هیچ منعی برای تردد این خودروها در استان، وجود ندارد. 

وی افزود: دلایل قانونی صدور مجوز تردد این خودروها بسیار و متعدد بوده و کسانی که مخالفت می‌کنند از قانون مطلع نیستند. 

نماینده شوشتر گفت: برخی از دیگر کسانی که به تردد خودروهای اروندی در سطح استان اشکال وارد می‌کنند از شرایط استان مطلع نیستند و نمی‌دانند که خوزستان چه نقش مهمی در اداره کشور دارد. همچنین مشکلات و سختی مردم خوزستان را درک نمی‌کنند

سادات ابراهیمی گروه دیگر مخالفان تردد ماشین‌های اروندی را باندهای ثروت دانست و بیان کرد: منافع مالی و اقتصادی این افراد و باندها بر اثر طرح تردد ماشین های اروندی در سطح خوزستان متضرر شده به همین جهت   حاشیه‌سازی می‌کنند. 

وی با اشاره به محرومیت موجود در خوزستان عنوان کرد: حق مردم خوزستان است که از امکانات اقتصادی موجود در سطح استان مانند منابع نفت و گاز سهم داشته باشند. سختی منحصر به فردی در خوزستان وجود دارد که این وضعیت می‌طلبد که توجه ویژه به استان شود. 

نماینده شوشتر با تاکید بر این که باید برای مردم استان خوزستان تمام امکانات را در نظر گرفت، عنوان کرد: در خوزستان میزان مهاجرت بسیار بالا است؛ طرح تردد خودروهای اروندی و استفاده از امکانات منطقه آزاد اروند، مردم  را به ماندگاری در استان تشویق می‌کند.

سادات ابراهیمی ادامه داد: شان مردم خوزستان بسیار بالاتر از این خواسته‌ها است و طرح‌هایی مانند آزادسازی تردد خودروهای اروندی بخشی از مطالبات بحق مردم استان است. 

وی با حمایت از طرح تردد خودروهای اروندی در سطح استان خوزستان گفت: لازم است از استاندار خوزستان که با شهامت و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی این طرح را تصویب کرد، قدردانی شود.

نماینده شوشتر با اشاره به این که این طرح مورد تایید دولت است، تاکید کرد: دولت اقدامات صورت گرفته در استان که در راستای توسعه و جبران عقب‌ماندگی مفرط صورت گرفته را تایید و از هر تصمیمی که موجب شکوفایی و رشد خوزستان می‌شود، حمایت می کند.


خبرنگار: 17032

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد