سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

استاندار خوزستان:برخی، سیاه نمایی توفیقات دولت در استان را پیگیری می کنند

آبادان-ایرنا-استاندار خوزستان با بیان تصمیم مدیریت استان برای تردد خودروهای پلاک اروند در سراسر استان و جوسازی رسانه ای علیه این مصوبه، گفت:برخی سایت ها با جوسازی علیه این مصوبه به دنبال تضعیف توفیق دولت در استان و سیاه نمایی اقدامات هستند.

به گزارش ایرنا، برخی سایت های خبری در سفر هفته گذشته دکتر امین زاده معاون حقوقی رییس جمهوری به خوزستان، از ممنوعیت تردد خودروهای پلاک اروند در سراسر خوزستان خبر داده بودند.
البته حبیب اللهیارپور مدیر روابط عمومی معاونت حقوقی ریاست جمهوری مطالب سایت مشرق و سایر سایت های خبری به نقل از الهام امین زاده معاون حقوقی رییس جمهوری در خصوص تردد خودروهای پلاک اروند را تکذیب کرد.
حبیب اللهیارپور اظهار داشت: سفر معاون حقوقی رییس جمهوری به خوزستان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و ارائه گزارش عملکرد دولت تدبیر و امید به مردم خوزستان بود و خانم الهام امین زاده هیچگونه مصاحبه ای در خصوص خودروهای پلاک اروند با هیچ خبرنگار یا رسانه ای نداشته است.
اللهیارپور افزود: انتشار مصاحبه معاون حقوقی رییس جمهوری در این زمینه در سایت خبری مشرق و سایر سایت ها که حسب بررسی های اولیه به نقل از سایت مشرق منتشرشده است، در دست پیگیری است.
عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان نیز سه شنبه در سفر به شهرستان خرمشهر و بازدید از روند فعالیت صنایع این شهرستان در نشست مشترک با مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات شرکت نفت و گاز اروندان، با بیان جوسازی علیه صدور مجوز تردد خودروهای پلاک اروند در سراسر استان گفت:در خصوص تردد خودروهای پلاک اروند، سازمان بازرسی کشور و سازمان های نظارتی دیگر بررسی های موردنیاز را انجام داده اند و ما نیز پاسخ های لازم را به آن ها داده ایم و اگر تخلفی دراین باره صورت گرفته بود، قطعاً همان ماه های اول، از اجرای مصوبه جلوگیری می کردند.
مقتدایی تصریح کرد:این مخالفان از جان مردم استان چه می خواهند، مردمی که دوران دفاع مقدس و اکنون خود را ثابت کرده اند و به نظر من این نشر اکاذیب علیه استان باج خواهی است که من به رسانه هایی بزرگ تر از اینها نداده ام.
وی ادامه داد:در شرایطی که رسانه های جوساز علیه استان قد علم کرده اند، لازم است رسانه ملی و رسانه های محلی استان که طرفدار امنیت ملی هستند وارد کار شده و جلوی این جوسازی ها را بگیرند.
استاندار خوزستان گفت:این استان از نادر ترین استان هایی است که در توسعه می تازد و اقدامات اخیر برخی رسانه ها، جهت مخدوش کردن توسعه استان و توفیقات دولت در آن است، که این اقدام، همان چوب لای چرخ توسعه گذاشتن است.
مقتدایی خطاب به مسئولان گفت:دولتمردان و مسئولین استان نباید گوششان بدهکار این اخبار کذب باشد و پاسخ آن ها را بدهند.
وی عنوان کرد:اقدامات توسعه ای صورت گرفته به منظور تقویت مناطق مرزنشین بود و اگر مرزنشینان با عزت و متمکن زندگی کنند، بهترین سلاح در مقابل تجاوزات دشمن خواهند بود.
استاندار خوزستان خطاب به رسانه های جوساز گفت که اگر اتفاقی در مرزهای خوزستان بیفتد، مردم مقاومت می کنند یا کسانی که نشر اکاذیب می کنند؟
مقتدایی هدف این رسانه ها و افراد پشت صحنه آنها را تخلیه جمعیت کارساز در مناطق مرزی عنوان کرد و گفت:من فوت کوزه گری خود را هنوز نگه داشته ام و اگر جوسازی ها بیش از این شود، شکل دیگری از مقابله با این افراد را رو می کنیم.
مقتدایی با بیان اینکه خوزستان رتبه اول امنیت کشور را دارد، گفت: بگذارید مردم در مرز ها بمانند.
وی ادامه داد:اگر مرز ها امن باشند، یعنی قلب کشور امن است و بسیاری از ناامنی های مرزی ناشی از ضعیف بودن مرز ها و عدم سکونت در آن ها است و بنابراین اهمیت مرز ها و جمعیت مرزنشین را نباید نادیده بگیریم.
استاندار خوزستان خاطرنشان کرد:اینجانب حق دارم برای دفاع از مردم استانم شکایت کنم، ولی اصحاب رسانه نیز باید از مردم خود دفاع کنند و این استان قلب کشور است و تا زمانی که نبض آن می زند، نبض کشور نیز می زند.
معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه خرمشهر نیز در این نشست توجه به تولیدات داخلی در راستای اقتصاد مقاومتی را از منویات مقام معظم رهبری دانست و گفت:امروز در شرکت نفت و گاز اروندان در راستای تولیدات داخلی اقدامات ارزنده ای انجام شده است.
ولی الله حیاتی گفت:این شرکت در راستای توسعه فضای فرهنگی، خدمات و ورزشی از جمله احداث استادیوم 15 هزار نفری، زمین چمن پنج هزار نفری و استخر شنای سرپوشیده در شهرستان گام های موثری برداشته است.
عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان سه شنبه در سفر به شهرستان خرمشهر در بدو ورود به این شهرستان، پس از ادای احترام به مقام شهیدان شهرستان، برای برنامه ریزی سفر زائران عتبات عالیات، از پایانه مسافربری شلمچه دیدن کرد.
استاندار خوزستان همچنین در این سفر از طرح پمپاژ آبرسانی مسیر روستاهای شلمچه نیز و روند فعالیت شهرک های صنعتی شهرستان دیدن کرده و در جریان توانمندی ها و مشکلات صنعتگران شهرستان قرار گرفت.
شهرک صنعتی خرمشهر حدود هزار و 127 هکتار وسعت داشته و در فاصله پنج کیلومتری جاده ارتباطی خرمشهر به اهواز قرار دارد.
حدود 50 واحد صنعتی بهره برداری شده در این شهرک قرار دارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد