سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مصوبات سفر رییس جمهوری به خوزستان با حضور مشاوران معاون رئیس جمهوری پیگیری شد

اهواز- ایرنا-هیات مشاوران معاون رییس جمهوری در سفر دو روزه به خوزستان، مصوبات سفر رئیس جمهوری و هیات دولت را در این استان پیگیری کردند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران 24 دیماه 1392 در نخستین سفر استانی خود به خوزستان سفر کرد و بدو ورود، مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، جمعی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران کشوری و استانی قرار گرفت.
رئیس جمهوری و هیات دولت، خوزستان را به عنوان نخستین سفر استانی خود انتخاب کردند.
در سفر دو روزه هیات مشاوران معاون رییس جمهور به خوزستان نیز، علاوه بر بازدید میدانی از طرح ها و پروژه های در حال اجرا، نشستی به منظور پیگیری مصوبات سفر تشکیل شد.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان در خصوص نشست های برگزار شده با هیات مشاوران معاون رییس جمهور و نتایج این نشست ها، گفت:در سفر دکتر روحانی به استان، قول هایی به مردم داده شد که از میان آنها پنج طرح به اتمام رسید.
امید حاجتی ادامه داد:بیمارستان شهرستان مسجدسلیمان، بیمارستان شهرستان رامهرمز، استخر ورزشگاه تختی اهواز، آزادراه پل زال به اندیمشک و الحاق شهرهای خرمشهر و آبادان به محدوده منطقه آزاد اروند از پروژه های بهره برداری شده است.
وی با بیان اینکه چند پروژه دیگر نیز در حال اتمام است، گفت:حدود 12 طرح با پیشرفت بالای 80 درصد نیز داریم که تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
حاجتی در خصوص تمهیدات دولت برای اتمام پروژه های نیمه کاره نیز، گفت:در بازدیدهای به عمل آمده از سوی مشاوران معاون رییس جمهوری و جلسات برگزار شده با دستگاه های مرتبط با مصوبات سفر ریاست جمهوری، تامین اعتبار سایر پروژه ها به بررسی بیشتر این هیات موکول شد.
همچنین در سفر دو روزه این هیات به استان خوزستان از طرح های بیمارستان سوانح و سوختگی اهواز، بخش پیوند استخوان بیمارستان شفای اهواز، مجتمع ورزشی کارگران اهواز، مجتمع ورزشی بانوان اهواز، طرح 550 هزار هکتاری اراضی کشاورزی استان خوزستان، طرح آبرسانی غدیر به شهرهای اهواز، آبادان، خرمشهر و شادگان، قطار شهری اهواز و نیز تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز، بازدید میدانی صورت گرفت.
7158

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد