سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر انتظامی از اهواز

عامل انتشار گاز کلر در روستای قلعه چنعان خوزستان دستگیر شد

اهواز- ایرنا-معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت:عامل انتشار گاز کلر در روستای قلعه چنعان این استان دستگیر شد.

سرهنگ رحمان موسوی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:در پی انتشار گاز کلر در روستای قلعه چنعان که فردی با هویت معلوم و با هدف تخلیه کپسول یکصد کیلویی اقدام به این کار کرده بود، دستگیر شد.
وی افزود: این شخص به قصد استفاده از ضایعات آهن این کپسول در فاصله دو روستای قلعه چنعان بزرگ و کوچک اقدام به رهاسازی گاز کلر کرد که تعدادی از اهالی روستا در اثر انتشار گاز دچار مسمومیت شدند.
سرهنگ موسوی ادامه داد:با اطلاع رسانی شورای روستا و ساکنان، نیروهای امدادی به سرعت در محل حاضر شده و مسموم شدگان را به بیمارستان منتقل کردند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: با همکاری اهالی روستا عامل انتشار گاز کلر و صاحب گاراژی که ضایعات آهن و کپسول سرقت شده در آن نگهداری می شد، دستگیر شدند.
وی شایعات بی اساس و اخبار گمراه کننده در این خصوص را تکذیب کرد و افزود:برخی افراد، علت این حادثه را نشت گاز از مخزن صنایع فولاد اعلام کرده بودند که با توجه به اظهارات اهالی و گستره انتشار گاز این امر ممکن نیست.
سرهنگ موسوی بیان کرد:با عامل حادثه برابر قانون رفتار می شود.
به گزارش ایرنا، در این حادثه که ساعت 22 شب گذشته اتفاق افتاد و یکصد نفر از اهالی روستا مسموم شدند، 65 نفر از افراد مسموم شده، با حال عمومی خوب از اورژانس ترخیص شده و 15 نفر نیز به حالت بستری در آمدند.
همچنین 20 نفر نیز به بیمارستان های گلستان، امام خمینی (ره) و رازی اهواز منتقل شدند که تا ساعت 3 بامداد با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شدند.
7148/6125

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد