سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی استان

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان خبر داد
آسیب‌دیدگی بازیکن فولاد در دیدار جام حذفی

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان از آسیب‌دیدگی بازیکن جوان این تیم در دیدار اخیر این تیم در جام حذفی خبر داد.

خبرگزاری فارس: آسیب‌دیدگی بازیکن فولاد در دیدار جام حذفی                

علیرضا کاهکش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوزستان از مصدومیت «یوسف وکیا» بازیکن جوان این تیم در دیدار اخیر این تیم مقابل ایثار جیرفت خبر داد و اظهار کرد: این بازیکن در دیدار مقابل حریف جیرفتی از ناحیه پای چپ دچار آسیب‌دیدگی جدی شد.

وی ادامه داد: متأسفانه نتیجه‌ «ام.آر.آی» این بازیکن مشخص کرد که رباط صلیبی وی پاره شده و تا مدت مدیدی قادر به همراهی تیم فولاد نخواهد بود.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر نیز «مهرداد جماعتی» جای «وکیا» را در ترکیب این تیم خواهد گرفت.

کاهکش در پایان خاطرنشان کرد: «وکیا» به احتمال فراوان این فصل را به‌طور کامل از دست خواهد داد.

رئیس هیئت تیراندازی خوزستان خبر داد
برتری تیراندازان آبادان در لیگ تیراندازی کشور

رئیس هیئت تیراندازی خوزستان گفت: تیم تیراندازی شهید اولادی آبادان با شکست حریف تهرانی خود صاحب رتبه نخست شد.

خبرگزاری فارس: برتری تیراندازان آبادان در لیگ تیراندازی کشور                

سید سالار محمدنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: تیم تیراندازی شهید اولادی آبادان در نخستین حضور خود و با به‌کارگیری بازیکنان جوان توانست بعثت تهران را در خانه خود شکست دهد.وی افزود: در این دوره از مسابقات که نهمین دوره آن است و به میزبانی سمنان برگزار می‌شود تیراندازان جوان شهید اولادی آبادان در رقابتی نفس‌گیر و میلیمتری، بعثت تهران را با شکست بدرقه کردند. رئیس هیئت تیراندازی خوزستان تصریح کرد: حریف تهرانی از تیم‌های قدرتمند و ریشه‌دار کشور است اما تیم اولادی آبادان با هوشمندی و در مجموع تیمی سه امتیاز کسب کرد.

محمدنیا ادامه داد: در این دور از رقابت‌ها شهید اولادی آبادان، سمنان و قزوین در مسابقات دوجانبه رقبای خود را شکست دادند و صاحب برد شدند.

وی گفت: در رشته تفنگ؛ مهدی خائیز، امیر وطن‌پور، احمد صالحی‌فرد و علی بخشی و در رشته تپانچه؛ آق مهرداد پیروزمندان، خالد ابلقی‌پور، علی اکبر علیزاده و نوید افشاری به مربیگری عباس رهسپار راهی این دور مسابقات شده بودند.به گزارش خبرگزاری فارس، خالد ابلقی تپانچه‌زن تیم شهید اولاد آبادان در بین 24 تپانچه‌زن صاحب نام کشور موفق به کسب رتبه سوم در این دور از مسابقات شدند

 تیم نفت اهواز الف در مرحله نخست مسابقات لیگ نجات غریق خوزستان جایگاه نخست را به خود اختصاص داد.

حر جاجیان، رییس هیات نجات غریق استان در گفت ‌و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: این مسابقات روز گذشته (21 شهریورماه) به میزبانی امیدیه با حضور 13 تیم برگزار شد.

وی افزود: تیم‌های شهید بابک معتمد اهواز، نفت امیدیه، نفت اهواز الف و ب و کارگر اهواز و هیات‌های نجات غریق خرمشهر، آبادان، ماهشهر، امیدیه، دزفول، شوش، شوشتر و ایذه در این مسابقات با یکدیگر رقابت کردند.  رییس هیات نجات غریق خوزستان تصریح کرد: در پایان این مرحله در ماده 100 متر حمل آدمک، بهزاد عزیززاده از هیات نجات غریق ماهشهر، رامتین بابایی از تیم نفت اهواز الف و محمدامین میرجلالی از نفت اهواز ب، به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.  حاجیان عنوان کرد: در ماده 200 متر بامانع نیز سینا بابادی‌احمدی و علیرضا کریمی هر دو از نفت اهواز الف به ترتیب اول و دوم شدند و علی شریفی از هیات نجات غریق امیدیه سوم شد. وی ادامه داد: در پرتاب طناب نیز تیم‌های نجات غریق امیدیه، ماهشهر و خرمشهر به ترتیب اول تا سوم شدند و در ماده 4 در 30 متر نیز هیات نجات غریق امیدیه اول شد، نفت اهواز الف نایب‌قهرمان شد و تیم هیات نجات غریق ماهشهر در جایگاه سوم قرار گرفت. در مجموع امتیازات نیز تیم نفت اهواز الف به قهرمانی دست پیدا کرد، تیم هیات نجات غریق امیدیه دوم و تیم هیات نجات غریق ماهشهر سوم شد. حاجیان خاطرنشان‌کرد: مسابقات از کیفیت بالایی برخوردار بود و طبق برآوردمان در شرایط مطلوبی برگزار شد. ما سال گذشته نیز اولین لیگ نجات غریق استان را برگزار کردیم و تجربه برگزاری این رقابت‌ها را داشتیم و هدف ما کار در بخش همگانی و ایجاد انگیزه برای منجیان غریق استان است. رییس هیات نجات غریق استان اظهار کرد: مرحله دوم لیگ نجات غریق خوزستان ماه آینده به میزبانی ایذه برگزار خواهد شد.

تیم تکواندو نونهالان خرمشهر الف به مرحله بعدی لیگ دسته یک آقایان کشور صعود کرد و همچنین در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک پومسه بانوان کشور، تیم‌های‌ خوزستانی با حریفان خود رقابت کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، مرحله مقدماتی لیگ دسته یک نونهالان کشور، 19 شهریور ماه با شرکت 310 تکواندوکار از 19 تیم در دو گروه به میزبانی تهران برگزار شد.  در پایان هفته هشتم و نهم این رقابت‌ها در گروه الف، تیم هیات تکواندو خرمشهر الف ابتدا با حساب 6 بر 4 از سد شهرداری تبریز گذشت و در ادامه با نتیجه 8 بر 2 هیات تکواندو یزد را هم از پیش رو برداشت و توانست با 24 امتیاز به عنوان تیم اول به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کند.

در گروه ب نیز هیات تکواندو خرمشهر ب در دیدار اول خود 10 بر صفر به هیات تکواندو ابهر باخت و در دیدار دوم نیز استراحت کرد. هیات تکواندو خرمشهر ب در گروه خود به مقام هفتمی رسید و از صعود به مرحله بعد باز ماند. 

همچنین هفته سوم و چهارم لیگ برتر و هفته اول و دوم لیگ دسته یک پومسه بانوان کشور، 21 شهریورماه در سه بخش انفرادی، تیمی و ابدایی با شرکت 114 پومسه‌رو در خانه تکواندو تهران برگزار شد

تیم خوزستان در پایان هفته‌های سوم و چهارم لیگ برتر کشور و همچنین در پایان هفته‌های اول و دوم لیگ دسته یک کشور به مقام سوم دست پیدا کرد.

گلف‌بازان خوزستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور شرکت می‌کنند.

غلام‌رضا موسوی، دبیر هیات گلف استان در گفت ‌و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: این رقابت‌ها فردا (23 شهریورماه) با شرکت بیش از 50 گلف‌باز از سراسر کشور در دو رده سنی زیر 16 سال و 16 تا 30 سال به میزبانی تهران برگزار می‌شود. 

وی ادامه داد: در رده سنی زیر 16 سال، مهدی شینی، سورنا صادقی، امیر غلام‌نژاد و میلاد شینی و در رده سنی زیر30 سال سجاد کرم‌پور، عباس قنبری، وحید براتی و نوید بهداروند، گلف‌بازان خوزستای حاضر در این مسابقات هستند. 

دبیر هیات گلف خوزستان تصریح کرد: شرایط و آمادگی بازیکنان ما بسیار خوب است و به احتمال زیاد می‌توانیم قهرمان این رقابت‌ها شویم و تمام گلف‌بازان ما آماده هستند و همه چیز برای قهرمانی ما مهیا است.

پویا ایدنی با قبول شکست مقابل استادبزرگ آذربایجان از مسابقات جام جهانی شطرنج کنار رفت. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، ایدنی با ریتینگ 2569 در حالی که به مصاف شهریار ممدیاروف با ریتینگ 2763 از کشور آذربایجان رفته بود، متحمل شکست شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. ایدنی پیش از این نیز در دیدار نخست خود برابر این شطرنج‌باز آذربایجانی، نتیجه را واگذار کرده بود و با قبول دومین شکست از راهیابی به جمع 64شطرنج‌باز پایانی این مسابقات بازماند. رقابت‌های جام جهانی شطرنج آقایان به میزبانی شهر باکو آذربایجان در حال برگزاری است.

ووشوکاران بانوان خوزستانی در قالب دو تیم خوزستان الف و ب در مسابقات قهرمانی کشور مدال‌آوری کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، این رقابت‌ها از 17 تا 19 شهریورماه به میزبانی مازندران برگزار شد. 

از تیم خوزستان الف در رده سنی نونهالان، غزل محمداصل در فرم سنلو به مدال نقره و در فرم دائوشو به مدال برنز رسید، آیناز عباسپوری در فرم‌های سنلو وگوئن‌شو به ترتیب مدال‌های نقره و برنز را به دست آورد، فاطمه ابراهیمی در فرم جین‌شو به مدال برنز و حدیث خلفیان و نیایش میزبانی هر دو در فرم دولیین به مدال نقره دست پیدا کردند.

در رده سنی نوجوانان، آیدا عباسپوری در فرم تایچی‌چوان به مدال برنز رسید و در رده سنی جوانان، یاسمن دشتی در فرم‌های چانگ و جین‌شو به دو مدال نقره دست یافت. همچنین از تیم خوزستان ب و در رده سنی نونهالان، ساغر عزیزی در فرم‌های گوئن‌شو و دوئیلین به دو مدال نقره دست پیدا کرد. در رده سنی نوجوانان نیز بهاره زواره در وزن 49 کیلوگرم بخش ساندا به مدال طلا، زهرا دهقانی در فرم چانگ‌چوان نیز به مدال طلا، حدیث ممتاز در فرم‌های نان‌چوان و نن‌گوئن به دو مدال نقره، زهرا دهقانی در فرم گوئن‌شو به مدال نقره، ستاره شاطی در فرم نن‌گوئن به مدال برنز، ستاره جلیلیان در فرم‌های تای‌چی و تایچی‌جین به دو مدال برنز، هستی شریفی در وزن 60 کیلوگرم بخش ساندا و در فرم نان‌چوان به دو مدال برنز رسیدند.

در رده سنی بزرگسالان نیز مرضیه ممتاز در بخش دست‌سنتی به مدال برنز و در بخش چیانگ‌شو به مدال نقره و امینه آلبوعبادی در وزن 70 کیلوگرم بخش ساندا به مدال برنز دست یافت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد